Søger hold
4. marts 2025 kl. 21:33
B3rb4r
Navn & Alder: B3rb4r, 18 år
Hvor er du fra: Sjælland, (Greve)
Faceit niveau: Faceit lvl 9 (forhåbentlig snart 10, hvis det fortsætter som det gør)
Tidligere holderfaring: Ingen tidligere hold erfaringer, kun erfaring fra 5-stack på Faceit og almindeligt MM.
Position & Fleksibilitet:
Jeg spiller primært rifle som lurk/entry. Jeg tilpasser mig hurtigt og er klar til at lære nye teknikker og tilpasse mit spil efter holdets behov.
Hvad jeg bidrager med:
Jeg kan bidrage med lidt over 3.000 timer fordelt i CS2/GO og har derfor fået opbygget en god forståelse for spillet og en god gamesense. Jeg har god kommunikation, og en god hold orienteret tilgang
Hvad jeg søger:
Jeg søger et hold til at spille Powerligaen og Esport Ligaen med et hold, der har lysten og dedikation til at gøre, hvad der kræves for at vinde. Samtidig er det vigtigt for mig, at holdet har det godt uden toxicity, da det påvirker mit spil negativt, hvis mine teammates skændes. Så jeg vil gerne være en del af et team, der kan kommunikere konstruktivt og holde fokus på at forbedre sig sammen.
Kort om mig selv:
Til dagligt studerer jeg på handelsskole, har et fritidsarbejde og ikke mindst spiller CS.
Træningstid:
Jeg spiller mindst 20-30 timer om ugen og er klar til at træne seriøst med et hold, både gennem team-practice og individuel træning.

Kontakt:
Faceit: faceit.com/en/players/B3rb4r
Discord: b3rb4r
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.