Hej med jer!
Dette kommer lige til at lyde som en dating-annonce, men bær over med mig - det er slet ikke så frækt som det lyder ;-)
Jeg er en afslappet gut på 31, gift og far til en knejt på 2 år.
Jeg er forholdsvis ny i spillet, men jeg kan godt lide at bruge aftenerne på et par competetive CS:GO-kampe, men jeg brækker mig snart over alle de polske/russiske egoister der med en 2-11 kill score skriger for at få et AWP-drop og ellers truer med at skyde mig eller snitter i mig hvis de ikke får den. Og ud over at skrige, kan de ikke finde ud af at kommunikere :-(
Jeg tror I har fanget min pointe :-)
Jeg har fundet et par gutter som jeg kan spille med. Vi er på samme niveau mentalt såvel som evnemæssigt og har det ofte sjovt samtidig med at vi spiller seriøst for at vinde.
Men vi mangler nogle flere folk for at kunne stille med 4-5 mand til et pre-made hold til comp's, så derfor spørger jeg ud her.
Jeg søger nogle medspillere til min venneliste, som er friske på at spille 3-5 aftener om ugen - ikke noget med faste dage men det er oftest mellem kl. 20-22.
Vi skal have det sjovt, men vi har en seriøs tilgang til spillet, værdsætter samarbejde og kommunikationsevne højt over solo-skills.
Mine nuværende medspillere og jeg er rank GN2-3, så det er helt stille og roligt..
Lad mig høre hvis der er interesse for det :-)