Jeg er helt ny (startede igår) her i Dust2 og på faceit. Jeg har spillet CS fra starten, og startet op i CS:GO efter mange års pause. Så jeg leder efter et sted at få spillet nogle kampe.
Og her syntes jeg Dust2 giver den mulighed, så man ikke kun spiller på servere med en masse unge russere mm.
Må sige jeg er noget skuffet og vred. jgg er tilmeldt DPL-C, men da der ikke rigtig var kampe igår og jeg bare ønskede at spille, valgte jeg at hoppe ind på DPL-B. Ved at det er højere niveau, men det er også for lvl 1 og op. Her kom jeg så i et team , hvor spillerne var noget højere niveau (4-6). Men glemmer ikke den måde de behandlede mig på.
De var så skide augante. det sad åbenlyst på TS og grinte ad mig, var ironiske og sagde hvilken katastrofe det var, grinte af mine stats, hvor langsom jeg var, mit aim og sagde at nu havde jeg dem - ja faktisk alt man kan for at nedgøre folk. Jeg kunne overhoved ikke konsentrerer mig om spillet
Må sige at ingen af de regler som der står, for at spille på DPL-B blev fulgt :
Opførsel:
Det forventes, at alle spillere holder en god og sober tone overfor både med- og
modspillere.
Alle skal udvise fair play. Det er fx ikke fair bevidst at vælge low levels.
Der er plads til alle, også selvom en given spiller er på et niveau under de resterende.
Vi tolererer ikke, at man føler sig hævet over andre, sviner dem til og andet.
Det forventes, at du spiller seriøst og indgår i holdets planer for runderne. Du kan
dog ikke altid forvente, at alle andre vil følge dine planer, og i skal alle fem internt
finde ud af, hvem der kører taktikker osv.
Hvis i ikke kan opføre jer anstendigt i sådanne tilfælde... i kan i det mindste sige det på en pæn måde, at man "ødeligger" jeres spil, så lav dog jeres egne faste teams, eller hjælp folk.
Håber i tager det til efterretning og har dårlig smag i munden, og ønsker ikke andre skal modtages på sådan en måde.
i ved hvem i er