Mit navn er Nikolaj 19 år og er pt. IKKE igang med udannelse, hvilket betyder at jeg kan dedikere størstedelen af min tid på cs!
Om mig:
Jeg har igennem længere tid spillet for holdet: Proximity eSport, hvor vi havde en del problemer, hvilket også er grunden til at jeg smuttede.
Når først jeg er inde på serveren, kan i regne med at jeg er 150% klar og yder vil fulde potentiale.
Rolle: Jeg har egentligt ikke en favourit rolle. Jeg har det fint med både at entry, support og lurke. (Jeg har igennem længere tid spillet som awp'er med ganske udemærket resultater, men efter hvad jeg har læst mig frem til af diverse opslag, er der ikke stor søgning efter awp's, så er i gang med at træne riflen op!)
Faceit:
faceit.com/en/players/NiKoBk (Level 10 omkring 2200~ elo)
Lans:
Odincon: 5/6 plads.
KF-lan: 5/6 plads.
Jeg søger et hold, som er 4. mand allerede, da jeg personligt ikke er meget for at starte et helt nyt hold op, men undtagelser kan ske.
Mine forventninger er, at spillerne på holdet dedikere deres tid på daglive pugs, aim træning samt smoke træning osv.
Hvad kan i forvente af mig?:
At jeg vil dedikere min tid til aim træning, smokes og taktikker samt komme med ideer til taktikker og smokes.
Som person er jeg åben og tager gerne imod kritik, hvilket også betyder at jeg kan komme med konstruktiv kritik.
Fandt du bare en lille bid af mit opslag interessant? Tilføj mig gerne, så vi kan få fyret en snak af! -
steamcommunity.com/id/NoKy4y/
Om ikke andet, må i have en god weekend!