Jeg hedder Daniel, er 20 år gammel og er bosat på Sjælland. Lige pt. går jeg på HF, hvor jeg er færdig sommeren 2019, så har tænkt mig at pumpe nogen timer ind i CS. Jeg har spillet siden 1.6, omkring 2007-2008 plusminus. Har ca. 7000-8000 timer i CS:GO, hvor mest af tiden endelig er gået på DM eller PUGs. Har kun spillet for et par hold, ingenting specielt, eftersom folk ikke tog det seriøst nok, og endte med ikke at gide og bruge tid på det. Har ingen LAN erfaringer som sådan, plejer at tage til LANs med IRL mates og bare spille for sjovt. Kan spille fra ca. kl. 16-24 hver dag, men der skal selvfølgelig også være tid til IRL mates, (nok mest i weekenden), ellers er jeg klar på alting. Om det så er prac, eller bare chill PUGs.
(Har mulighed for at deltage til både LAN og bootcamps).
Lige pt. søger jeg som IGL, da jeg vil prøve noget nyt og allerede har prøvet at sætte mig ind i rollen, og har fået nogen tips rundt omkring. Er ikke erfaren IGL, men er villig til at smide alt den tid der er brug for udenfor prac, så længe holdet er villig til at tage det seriøst, og ikke leave ligeså snart det går lidt ned ad bakke. Har tidligere mere været ham som bare har løbet først ind site, og gået efter entry frags. (Har ikke afprøvet IGL med et hold som sådan endnu, så der går nok lige en uge eller 2 før det bliver adjustet). Begyndte for en månedstid siden at sætte mig mere ind i hvordan man læser modstanderne vha. demoer fra officielle kampe, og hvordan man laver kritiske midround calls, og at holde hovedet koldt så vidt som muligt.
(Har været okay toxic i PUGs, har ændret min attitude og mentalitet til det efterhånden, den smutter selvfølgelig en gang imellem, men der arbejdes også stadig på det!)
Om mig:
- Jeg er villig til at smide alt den tid det kræver for at blive bedre, uanset hvor lang tid
det tager udenfor eller indenfor prac.
- Jeg er altid åbne for nye ideer fra folk, og kan sagtens tage kritik hvis noget bliver
gjort dårligt/kan gøre bedre.
- Kan mere eller mindre alle nades til alle maps.
Er okay consistent aimwise, DM'er normalt 1-1½ times tid om dagen, inden jeg
sidder og nørder PUGs.
- God kommunikation - (Er ikke bange for at fortælle andre de skal calle mere, så
kommunikationen er på top niveau!).
Forventninger:
- Regner med at folk er villige til at gøre ting som det kræver for at blive en bedre
spiller. Det er alt fra at sørge for at blive bedre aimwise selv, være villig til at modtage
kritik uden at få ondt i røven, og fx bruge tid udenfor prac for at se en demo på en
selv, så man ved hvad man gjorde forkert, og så gøre det rigtigt næste gang.
- Regner med at folk er mødestabile, og faktisk gider at bruge tiden på at spille, og hvis
man selvfølgelig ikke kan komme til prac, så skriver man det til sine teammates før.
- Ser helst at folk har spillet sammen i noget tid, men er også frisk på at starte noget
helt nyt fra bunden, så længe viljen er der imellem alle spillerne, dvs. ingen opgiven
pga. ting går lidt skævt.
- Forventer at folk er motiveret til at spille, så der ikke lige pludselig er en der bare
leaver, da de bare giver op i sidste ende!
FACEIT:
faceit.com/en/players/Cancelled (Svinger på de 2.9-3K ELO)
STEAM:
steamcommunity.com/id/Cancelled-/
(Gamle STEAM):
steamcommunity.com/id/inzane-