Nu har der lige været par tråde om hvor folk kommer fra. Så tænker jeg du kunne være sjovt at høre hvilken uddannelse der har "højest" elo.
Uddannelse, elo?
blev sgu træt af at være offentligt ansat. Læste dog 1. semester af datamatiker inden jeg skiftede til pædagog i tidernes morgen :) Så var bare et taktisk skifte tilbage!
Set i bakspejlet skulle jeg have gjort det for mange år siden :)
Damen er nu også i gang med et større skifte. Så vi har været 2 voksne på SU med 2 hjemmeboende i 2 år, men det sidste års tid og 1 år frem er det kun damen, som er på SU :D Der har manglet lidt på den store fest i den periode hehe....
Laver et situations spil og leger jeg er kilde. Så sidder og skriver til de andre hvad vores planer osv er.. eneste måde jeg kan leve med mig selv på! :p
Skal søge ind på odontologi (tandlæge) studiet, næste år. Og der er lidt relevant info, jeg gerne vil vide. En faglært tandlæge som dig, ville være den rette at spørge :-)
Det gik lige lidt for hurtigt, jeg er stadig under uddannelse. Jeg får min bachelor her til sommer, og skal tage min kandidat her efter sommerferien. Du er dog stadig velkommen til at smide et add, svarer gerne på de eventuelle spg du måtte have. steamcommunity.com/id/kev123nemt