POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 11T : 53M : 52S
Smyli ønsker ikke at spille for Vexed mere.

To Vexed-spillere bænker sig selv

Efter ankomsten af den VAC bannede spiller, KQLY, har to af Vexeds spillere valgt at anmode om at blive bænket.

For blot få timer siden blev det offentliggjort, at KQLY vendte tilbage til competitive Counter-Strike, da han er kommet på prøve hos Vexed. Det er der dog to spillere fra holdet, som tilsynladende ikke har været klar over det, og det tager de nu konsekvensen af.

Det er jarod og Smyli, som ikke længere ønsker at spille for Vexed, da de ikke kan se sig selv spille på hold med KQLY, som de mener har skadet Counter-Strikes integritet.

KQLY blev VAC banned i 2014 blot få dage før DreamHack Winter Majoren, og det var et stort chok for hele scenen, da der nu for alvor blev sat spørgsmålstegn ved de professionelles mulighed for at snyde ved de store events.

Hovedpersonen selv sagde dog dengang, at han kun havde snydt i MatchMaking.

Hvorvidt jarod og Smyli får lov til at bænke sig selv, er endnu uvidst, men de har skrevet følgende fælles statement, som Flickshot.fr har oversat til engelsk:

Hello to all, We were not informed of this decision that was imposed to us. We were informed of it right before the official announcement. We cannot imagine ourselves working with someone that has harmed, to the extent that he has, the competitive integrity of CS. We therefore disassociate ourselves from this decision that we deem unethical. @vexedjarod and myself have informed @Vexed_GG that we wish to be benched.

Dermed ser holdet formentlig således ud:

Vexed har endnu ikke meldt ud, hvordan de ser på sagen med Smyli og jarod.

#1(Med 8 svar)
1. maj 2017 kl. 18:02
NaToSaphiX
Vinder af Dust2 Masters
Nøglespiller
Vinder af Kongen af Danmark
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Masser af respekt herfra!

Langt ude at spillere der har snydt skal spille med igen.
#6(Med 5 svar)
1. maj 2017 kl. 18:08
Zebbe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 17
+1 det virker for mig helt hul i hovedet at spillerne ikke engang selv får muligheden for at vælge hvem de ønsker på deres hold. Derudover er det igen bare en kæmpe stor fed joke, at cheaters får en ny chance for at snyde/spille sig til tops.
#34(Med 4 svar)
1. maj 2017 kl. 19:51
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg er HELT enig mht. at de ikke får noget valg, men mon ikke det er resultatet af at cs-scenen hele tiden bliver mere proffesionel(med undtagelse af at lukke cheatere ind igen), og nærmer sig fx. fodboldligenende tilstande hvor holdet sammensættes af andre end holdet selv? :)
#35(Med 3 svar)
1. maj 2017 kl. 19:55
Zebbe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 17
Så håber jeg da at den udvikling stopper ret hurtigt. For sådan kan jeg ikke se det komme til at fungere optimalt i cs :D
#37(Med 2 svar)
1. maj 2017 kl. 20:42
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg enig langt hen af vejen, men man kan sige det fungerede for Astralis. Så vidt jeg forstår så har zonic muligheden for at bænke spillere, og så er det jo allerede ude af hænderne på spillerne :-) Selvom de formegentlig har noget at skulle have sagt!
#39(Med 1 svar)
1. maj 2017 kl. 20:44
Zebbe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ja, men tror da ikke han ville gøre det uden at snakke sammen med de andre spillere først :D
#40(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 20:58
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Igen er jeg enig ! :D
#21(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 18:54
JsV
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 11 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
+1
#27(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 19:10
scott
+1
#2(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 18:03
DMGZ
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Det kræver satme en del. Det er sgu flot af både jarod og Smyli at gøre dette.
#3(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 18:05
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Super træls hvis spillerne ikke er blevet hørt omkring at hive KQLY ind, men til gengæld mega fedt, at de tager så stor afstand fra det.
#4(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 18:06
foli
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det er rimelig tosset at ansætte en spiller uden at indformere sit hold omkring det. xD
#5(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 18:07
HooXi
Major deltager
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Jeg er kæmpe fan og jeg havde helt sikkert gjort det samme, hvis jeg stod i deres position! #JarodAndSmyli4Pres
#7(Med 8 svar)
1. maj 2017 kl. 18:11
nik8rls
Dårligt arbejde af Vexed. Dog finder jeg stadig spillernes beslutning interessant. KQLY er kun på prøve, og spillerne burde kunne lære en masse fra ham. Men det er selvfølgelig en principsag.
#8(Med 5 svar)
1. maj 2017 kl. 18:22
Zebbe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 17
Men hvorfor skulle organisationen overhovedet træffe beslutningen uden spillernes involvering i første omgang?
#23(Med 4 svar)
1. maj 2017 kl. 18:59
WeiZ
Den del er jeg også enig i er fuldstændig latterlig. Men igen er jeg bare en kqly fanboy og nægter at tro at han har snydt i officielle :D.
#24(Med 3 svar)
1. maj 2017 kl. 19:02
Zebbe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 17
So what, han har et ansvar overfor scenen, sine fans, og alle andre der har med prof cs at gøre i et eller andet format. Om han har snydt i mm, faceit eller noget helt tredje er jeg ret ligeglad med :D
#43(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 21:49
ZoNe
Så godt sagt.
#47(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 22:06
WeiZ
Du har ret i det. Men nu er jeg også den type der skider lige så meget på toilettet, som jeg gør på mm. :D - Hvis jeg havde en spiller der beviste han kun havde snydt i mm osv, ville jeg ikke give en fuck for det. :D
#49(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 22:17
WeiZ
Hvis det er faceit/esea, der har jeg så samme holdning :P
#60(Med 1 svar)
2. maj 2017 kl. 11:57
BAKKI
"og spillerne burde kunne lære en masse fra ham"

Hvilke cheats man burde undgå for at få vac ban?
#73(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 21:23
nik8rls
xd
#9(Med 17 svar)
1. maj 2017 kl. 18:24
MumaCe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Overrasker mig at så mange er imod, når man ser hvor almen opbakning en person som mupzG har fået. Ikke at jeg siger alle sager er ens, men bemærkelsesværdigt.
#11(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 18:27
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det er vel sådan det nu er... Det lidt ligesom med IBP og Epsilon (Ex-IBP og Ex-Epsilon)
#12(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 18:27
Nille
Helt enig.
#13(Med 9 svar)
1. maj 2017 kl. 18:28
Vster
Tror det er fordi MupzG cheated i MM mens han var 13-14 år gammel, Mens Kqly som 20 årige eller hvad han var næsten 100% cheatede i officals
#14(Med 1 svar)
1. maj 2017 kl. 18:34
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
KQLY har selv sagt, at han kun snød i mm, om det er sandt ved ingen.
hltv.org/news/13662-fxy0-kqly-a-cheater
hltv.org/news/13651-kqly-ban-was-justified
#32(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 19:25
er1K
Selvfølgelig har han sagt det. Hvis han sagde andet, så kunne han med garanti se frem til at blive sagsøgt. Kunne forestille mig at "Jeg har snydt i X turnering" ville sørge for at X turnering ville kræve præmier osv. tilbagebetalt.
#16(Med 6 svar)
1. maj 2017 kl. 18:42
MumaCe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nu får du lige smøren, men ved at flere deler din mening.

Så vidt jeg har kunne læse mig til, så kendte mupzG godt til pro-scenen og at der bliver spillet CS:GO på konkurrenceniveau. Det samme kan siges om KQLY. Så er der forskel i status, alder og niveau, men der kan du ikke sætte en grænse for hvornår noget at "værre" end andet. Begge kendte til konsekvenserne ved snyd og er blevet straffet ens, hvilket er fair.

Selve straffen er jeg dog ikke enig i. Jeg er imod perm-ban, og endnu mere imod de her bans på ubestemt tid. Jeg synes altid, at man skal have en anden chance i de her sager, for det handler om grådighed og ikke rent ondskab. Jeg synes et ban på 3 år er meget fair, hvilket jeg mener at de fleste som mupzG, KQLY, Nille, Sf osv. har overstået nu, og så er det fair nok at de får en chance til, ligesom mange andre gør i samfundet.

Problemet med det er dog, at scenen stadig er presset af snydere, som ikke kan fanges. Se en spiller som tarziiQ, som ESEA og VAC stadig ikke kan tage for snyd, selv om det er totalt oplagt. Det er en kæmpe trussel mod den professionelle scene, men det må vi bare ikke lade gå ud over dem som har handlet dumt og imod reglerne, men fortryder det og har fået en fair straf.
#19(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 18:48
chikano
Jeg synes du har ret i hvad du siger og er helt enig men ville bare lige tilføje "Hvis man laver en strafbar handling som 15 årige eller hvad den alder er lavet om til så kommer du aldrig til at blive politimand selvom du var 15 og kom til at stjæle en slikkepind"
#25(Med 1 svar)
1. maj 2017 kl. 19:03
NaToSaphiX
Vinder af Dust2 Masters
Nøglespiller
Vinder af Kongen af Danmark
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
da mupper snød var der ikke noget der hed Major... Det selvfølgelig et ringe argument, men synes der er en vis forskel... Og så det at han var et barn.

Siger ikke at nogen af dem skal unbannes.
#30(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 19:23
Tyven
KQLY vandt jo heller aldrig et major? Så det er vel irrelevant? Det jo ligesom at sige at han var et barn? det jo irrelevant? Han burde stadig at vide bedre? og han snyd jo ikke kun i MM MupzG sååå deet
#38(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 20:44
Thranum
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Man kan vel sætte en grænse mht. hvad der er "værre", ved at mupzg ikke (så vidt jeg forstår) var en del af scenen på konkurrenceniveau, hvorimod KQLY spillede på højeste niveau?
#50(Med 1 svar)
2. maj 2017 kl. 07:33
tarziiQ
Sig mig engang, hvad er totalt oplagt? At jeg sidder og snyder lige nu? Kan du ikke bare lukke dit fede kæft måske eller så bevis at jeg sidder og snyder på ESEA lige nu, så tager jeg fandeme hatten af for hele den danske scene og quitter CS.

Nu laver vi et challenge her,
finder du noget SUSPICIOUS (som også skal være suspicious i mine øjne) fra mine demoer fra ESEA, så quitter jeg fandeme CS lige nu og her. Giver dig oveni 1000kr mobilepay.

Det kan ikke være rigtigt at jeg skal sidde og snyde men at i ikke kan finde en skid suspicious, det burde bare være UMULIGT for dig så jeg synes du skal tage chancen for de gratis 1000kr og #TARZiiQFree CsScene.

Finder du ikke noget skal du spise mine tudekiks.

Deal, No deal Mr Bot?
#64(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 12:26
mespe
XD er fan
#17(Med 4 svar)
1. maj 2017 kl. 18:42
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
I min optik er der kæmpe forskel på om en random teen har et vac ban eller om en spiller får et vac ban imens han er pro spiller. Sidste nævnte ved fuldt ud konsekvenserne af hvad han gør og hvordan det skader hele scenen.
#18(Med 2 svar)
1. maj 2017 kl. 18:44
MumaCe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvor går grænsen? mupzG kendte så vidt jeg har læst mig til, at der blev konkurreret på højt niveau, og hvad det gjorde ved spillet - lige så vel som KQLY.
#70(Med 1 svar)
2. maj 2017 kl. 14:10
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Hvis vi lige ser bort fra at jeg også føler at de fleste folk skal have en chance til, afhængigt af hvad deres forbrydelse er, så er forskellen at KQLY først og fremmest har været en rollemodel over for mange unge mennesker, og så har en potentielt snydt sig til penge og status og sat andre folk der lever af sporten i dårlig situation(de havde måske ikke tabt kabte/kvalifikationer mm. hvis han ikke havde snydt. Ikke nok med at det kan give et forkert billede til unge fans så kan det også være med til at hæmme udviklingen af sporten, set således at det kan skræmme nyværende eller kommende sponsorere fra at investere i sporten. Det er derfor at grænsen, i min optik, går mellem at være prof eller at være hvem som helst.
#71(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 14:21
MumaCe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Så hvis jeg forstå det korrekt, så skal vi lave en linje der hedder når folk tjener penge på spillet (løn) eller når de når en vist niveau (top 30 i verden?). Det vil igen give skridninger mellem hvordan man tolker det og man udføre det.

Helt banalt har man begået samme gerning om man er pro eller ej. I retssystemet får Bendtner eller andre proffer strengere straffe fordi de er rollemodeller, og det skal vi heller ikke til at gøre i CS:GO. Det skal være fair for alle.
#56(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 10:40
wubz
Var bannet ikke delayed og kom kort tid efter, han skrev under på en professionel kontrakt?
#10(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 18:25
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det virker sgu underligt, at Vexed bare hiver en spiller ind, uden at snakke med spillerne om det...
Håber at Smyli og jarod finder et hold, som de føler sig tilpas ved.
#15(Med 13 svar)
1. maj 2017 kl. 18:37
Tyven
Hvorfor skal folk sidde og græde? LOL
Han har jo nok lært af sin fejl?
Alle har vel gjort noget som man fortryder og som man gerne vil gøre godt igen?
#20(Med 4 svar)
1. maj 2017 kl. 18:51
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Nej har aldrig gjort noget forkert!
#29(Med 3 svar)
1. maj 2017 kl. 19:18
Tyven
?
#41(Med 2 svar)
1. maj 2017 kl. 21:00
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Bare til "Alle har vel gjort noget som man fortryder og som man gerne vil gøre godt igen?"
#44(Med 1 svar)
1. maj 2017 kl. 21:55
Tyven
?
#72(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 17:23
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
gg
#33(Med 7 svar)
1. maj 2017 kl. 19:32
vedde
ja nemlig, han har jo lært af sin fejl, duuuh, han vil jo ikke snyde igen så, duuuuuuuuuuuuh
#36(Med 6 svar)
1. maj 2017 kl. 20:05
Tyven
Okay hvis du er så klog? Så fortæl mig hvorfor han skulle snyde igen? Men det er faktisk også ligegyldigt.

Da hele top 10 eller nogle top 10 hold der er der spiller som snyder alligevel så fortæl mig forskellen om han nu snyder for tier 3 hold eller at hold fra top 10 i verden snyder??

Man skal jo være dum, hvis man siger at der ikke er noget snyd på scenen den er så korrupt, så det halve kan være nok, men de tjener et par MIL så det er vel det worth :D
#42(Med 5 svar)
1. maj 2017 kl. 21:41
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Ja det er helt vildt overvældende med alle de klip og beviser du har fremlagt om top 10 holdene og deres snydere.

OT.
Han skulle bare fyres ud af cs:go måske begynde på Hots 2.0 eller et andet spil en anden genre.
#45(Med 4 svar)
1. maj 2017 kl. 22:02
Tyven
Der er tons vis af beviser så jeg ved ikke rigtig hvor du vil hen med det? skal jeg til at smide hele youtube herind de er overalt :DDDd noget er ikke så fishy i know, meeen hvis de samme ting sker over and over again så starter man sku med at tvivle lidt..

Den her er 2 år siden, men selv pro´er snakker om at andre proer hacker så det er jo en proffesionel scene må man sige youtube.com/watch?v=QbVRcf0qIr4

ik alt her er snyd siger jeg ikke men se coldzera hvis det ikke er en form for snyd så ved jeg ikke hvad det var? youtu.be/RVKpoKVU5TQ?t=99 Han følger ham nemlig 1-2 sec inden han lander på jorden så han hørte ham ikke i luften medmindre han har cheat :DDDDDDDDD

Har han den syvende sans eller?
#46(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 22:05
diOnysos
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Der er nogle klips som ikke siger noget eller beviser noget, så længe der ikke er en ban på den ene eller den anden platform er det ikke beviser, det du tænker på hedder mistanke.

Prøv at tjekke dine egne demoer med xray og se at du et par gange igennem en kamp laver nogle ting som kan se åndsvage hack ud.
#55(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 10:17
Lamot
Hold kæft en lorte video med coldz og krimz, hvis du vil sige nogen snyder skal du satme komme med noget bedre end det der...
#57(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 10:52
vedde
stop trolling plez
#63(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 12:22
mespe
den video er da det sygeste jeg har set længe :DD
#22(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 18:56
lefty
Godt at vi har perfekte mennesker som dig Mrnobody :-)
#26(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 19:09
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det er faktisk et vildt nok move..
#28(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 19:14
AnJ
Nøglespiller
Vundet Dust2 Masters 2 gange
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Hvis ikke jeg respekterede dem før, så gør jeg ihvertfalde nu.
#31(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 19:23
er1K
Kæmpe respekt. Af hjertet tak til de to gutter, for at prioritere integriteten af sporten over deres kontrakt karriere på nuværende tidspunkt.
#48(Med 0 svar)
1. maj 2017 kl. 22:13
VamosDK
Hvorfor er det at folk skal straffes, selv efter de har udstået deres straf. Jeg forstår det ikke helt.
#51(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 07:32
playd1ce
Jeg er meget uenig jeg syntes ikke det er iorden ikke at give en chance til folk der fortryder deres fejl
#52(Med 4 svar)
2. maj 2017 kl. 07:52
VilZtrup
Synes sku ærligt det er syndt at læse at folk ikke kan tilgive KQLY for at muligvis have hacket altså vi tilgav da tysker for at starte 1. verdens krig det er sku okay de tar sku en omgang mere i 2. verdens krig tilgiver dem igen og englænderne har sku os tilgivet os for at have voltaget plynret og bortført deres kvinder men en mand der muligvis ikke har hacket i en tunnering kan bare ikke tilgives hold nu jeg er sku glad på hans vegne ønske jeg endag må røre ham (håber han smitter)
#53(Med 1 svar)
2. maj 2017 kl. 08:55
zaioh
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
For det har jo været de helt samme mennesker, der har foretaget sig de ting... Kom nu lige ind i kampen.
#54(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 09:45
VilZtrup
han fortjener sku og få en chance igen her i livet ligesom du sikkert 100% også har lavet nogen fejl og blevet tilgivet altås jeg for sku lov til at spille kort selvom jeg snyder hvergang jeg er med og bliver taget i det xD
#59(Med 1 svar)
2. maj 2017 kl. 11:49
devon
Jeg tror aldrig at jeg nogensinde har læst en dummere kommentar, tror du ville have godt af at åbne en historiebog hvis du skal forsøge dig med en sådan analogi. Derudover, så er det sguda klart at folk ikke gider at støtte en idiot der har snydt i officielle kampe - ud med ham og alle andre snydere.
#61(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 12:07
VilZtrup
hahahaha du er sku da os så fjollet xD
#58(Med 2 svar)
2. maj 2017 kl. 11:00
danielp
Jeg forstår vitterligt ikke folks dobbeltmoralske holdninger. Snyd er snyd - om man er 13 eller 20 år gør ingen forskel.

Folk ønsker at e-sport bliver anset på samme niveau som andre sportsgrene, men når det kommer til at snyde sig frem, er holdningen pludselig helt anderledes. Folk kommer tilbage fra doping i cykling, tennis osv. Hvis e-sport skal anses som værende en decideret sportsgren, så må folk også acceptere at der gives flere chancer, og derfor stoppe med at have så ondt i røven :-)
#62(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 12:19
mespe
+1 :)
#66(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 13:23
vidunderbarN
Stærkt enig
#65(Med 2 svar)
2. maj 2017 kl. 13:20
AnileC
Snyd er snyd. Uanset hvordan man vender og drejer det.



Uanset hvad er det lavt, og uanset alder osv osv er der ingen undskyldning i mine øjne, om det er mm eller hvad. Det relevante her er at de har indstillingen fordi de er "dårlige tabere" / vil tjene "nemmere" penge. I mine øjne burde de slå endnu hårdere på det. Især hvis det er Pro scenen - se nu bare emilio's "troll klip"



Engang snyder altid snyder - og konsekvensen skulle være permanent Ban fra alt. Især Pro scenen - + du skal betale alt tilbage du har tjent på din cs kariere -



Så skal det nok få folk til at frygte det.



I vil jo aldrig tro en Eks cheater ikke snyder igen.?

Og der er så mange der ude, hvor de få som snød - tog chancen og blev taget. Hvad holder dem tilbage for at prøve igen, især nå man ikk får nogen straf. Så lad nye spillere komme til, og luk snydere ude. Bum

Alle ved at snyd ikke er okay.
De acceptere at lave det der ikke er okay. Så skal de os tage konsekvensen for altid - eller får man jo ikk fjernet snyd.

Steam burde os ip registrer eller lign (nem id - for Danmark ihvertfald) snyder du, jamen færdig bum du kan aldrig spille igen medmindre du flytter og låner et andet nemid "ish"


De har jo sikkert spillet under andet Nick i "mindre" hold / online tuneringer alligevel.

Samt det nemmere at snyde anden gang end første gange. 😉
#67(Med 1 svar)
2. maj 2017 kl. 13:29
AnileC
Fordi det okay i andre sportsgrene betyder det da ikk det skal være okay i. Esport.?
Det nyt, sport er gammelt. Hold det uden for, og skab en ren sportsgren...

Google 2 min, og alle tror jo top Pro's snyder...
Alle de rygter mm. Luk og sluk lortet og kom med noget "anti snyd" organasiton eller lign. Straf lortet så de rygter kan forsvinde ellers dør sporten sku hurtigere end den kom..

Husk det min meningen, jeg ytre her, og har ikke intentioner om at ændre den.
Alle der har snyd/vac eller lign holder jeg mig os fra så +++ til drengene, havde gjort det samme.
#69(Med 0 svar)
2. maj 2017 kl. 13:32
vidunderbarN
www.steamcommunity.com/id/gknobbe tag mit nemid
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.