POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 10T : 37M : 06S
Inzta er færdig som caller hos Tricked.

Tricked bænker Inzta og console

Først røg Ryxxo på bænken, men nu får han selskab af Inzta og console, da Tricked ønsker et frisk pust.

Nu er yderligere to spillere fra den oprindelige startfemmer, som Tricked hentede i starten af juli 2017, bænket, da Inzta og console er fortid på holdkortet, det fortæller Trickeds ejer, Phy, til Dust2.dk.

Det er ellers kun otte dage siden, at Ryxxo blev bænket for at gøre plads til snedker, da Tricked ville prøve andre konstellationer af i jagten på at rette op på flere skuffende resultater.

Det har dog ikke været nok at fjerne Ryxxo fra holdet, og derfor må Inzta og console nu også vige pladsen for at gøre plads til friske kræfter, det siger Trickeds ejer i et interview med Dust2.dk.

Hvorfor bænker I nu også Inzta og console, som har været en del af holdet, siden i samlede dem op?

Vi vælger at bænke Inzta og console, da vi ønsker et frisk pust, og fordi vi oplever, at den 'core' tilbage fra Singularity har udtjent sit formål og tildels holder de forskellige spillere tilbage i forhold til performance.

Hvad er det for et frisk pust, som holdet får?

Det kan jeg ikke fortælle endnu. Vi prøver stadig nogle forskellige konstellationer af, og intet er sikkert endnu. Der er mange muligheder og meget talent at hente ind, men det handler også om at finde nogle spillere, hvor kemien passer ind med de tre spillere, som står tilbage.

Hvorfor forbliver en spiller som Lukki hos jer, han var jo også en del af Singularity-coren?

Vi har valgt at beholde de spillere, som vi tror passer bedst ind i et fremadrettet projekt, hvor klubbens værdier og ambitioner indfries bedre end hidtil. Lukki er stadig ung og et kæmpe talent, som vi ønsker at forme og udvikle til en superstjerne. Tricked skal kunne udvikle talenter og samtidig være blandt de bedste hold i Danmark, det har vi gjort før, og det kan vi gøre igen.

Dermed står Tricked nu tilbage med Lukki, AnJ og snedker på holdkortet, og der mangler altså at blive fundet de to spillere, som skal erstatte Inzta og console:

  • Danmark Lukki
  • Danmark snedker
  • Danmark AnJ
     
  • Danmark Rejin (Coach)
  • Danmark Ryxxo (Bænket)
  • Danmark Inzta (Bænket)
  • Danmark console (Bænket)

Inzta, console, Ryxxo, Lukki og AnJ fik sit store gennembrud under Singularity til Copenhagen Games 2017, da de vandt eventet og skød sig op som nummer 20 i verden. Nu ligger Tricked nummer 58.

#1(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:02
WeiZ
Der sker fandme noget under tricked :o
#2(Med 11 svar)
17. april 2018 kl. 18:05
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ryxxo, console, inzta og Rejoin til North Acd.
#16(Med 10 svar)
17. april 2018 kl. 18:35
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Rejin*
#29(Med 9 svar)
17. april 2018 kl. 19:25
hodor
du kan bare redigere din kommentar
#34(Med 8 svar)
17. april 2018 kl. 19:47
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nope. Det kan man ikke. Der er 30min i forskel, du kan redigere den, indtil der er gået 5-10min kan ikke huske det præcist.
#35(Med 7 svar)
17. april 2018 kl. 19:48
hodor
lol vidste jeg ikke, men det kan jeg se nu
#50(Med 6 svar)
17. april 2018 kl. 21:18
GaX
han ved godt han lavede en fejl #JagtenPåDenRødeStjerne #StørsteSpammerHerinde
#52(Med 5 svar)
17. april 2018 kl. 21:39
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Er jeg den største spammer herinde? LOL
#53(Med 4 svar)
17. april 2018 kl. 21:44
QvisT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Du har næsten overtaget notans rolle mate
#54(Med 3 svar)
17. april 2018 kl. 21:55
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hahah, hvis jeg overtager notaNs rolle, så håber jeg sgu på, at han begynder igen! Så vi kan komme på jagt efter en ny sammen ;)
#55(Med 2 svar)
17. april 2018 kl. 21:56
QvisT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Han fik rød stjerne som en af de første. Seriøs spam
#56(Med 1 svar)
17. april 2018 kl. 22:35
TheSmilingGun
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det notaN han spammer lige så godt, som han rammer med famas :D
#58(Med 0 svar)
18. april 2018 kl. 07:49
QvisT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
lmao
#3(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:10
brink
av for den
#4(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:13
Divi
Måske det ku være nogen af de gamle hunde fra LPSP ku prøve nye baner her? Måske lidt ønske tænkning fra en parts side. Men ellers må vi jo se hvad de hiver ind af personer.
#5(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:14
iPak
hmmm
#6(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:16
strogie
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Så er tricked blevet et skod hold
#7(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:23
Zebbe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 17
hvad fanden foregår der
#8(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:23
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Nyt north acd hold?
#9(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:26
arseface
Acillon hintede at der var ved at ske noget stort i Tricked og North Acd i 1tap podcasten for nylig. Det er ikke så svært at gætte hvad det bliver nu 🙂
#10(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:27
ruggah
Major deltager
Der må sidde nogle danske organisationer der slikker sig om munden, kan potentielt tilføje to tilfældige talenter og så har du en instant contender i top10 i Danmark. Kræver selvfølglig Morten er villig til at sælge til spotpris, men omvendt er det også dyrt at have 3 på bænken
#11(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:27
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Den var vel set komme siden de spillede med SI i sidste uge. Puha den trio blir svær at erstatte. Spændende at se hvad løsningen bliver, men hvis det er lige til højrebenet er de vel på vej til KBH.
Så må det være roomie pakkeløsningen der kommer til tricked. Det lyder da logisk.
#12(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:31
arseface
Stakkels Anj. Han valgte Tricked over North Acd og nu sidder han tilbage i et helt opløst lineup, mens North Acd har snuppet hans team mates.
#13(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 18:32
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
W a t
#14(Med 7 svar)
17. april 2018 kl. 18:33
wadion
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
så for den! hvem ser folket som potentielle bejlere til 4 og 5 mand i tricked?
#15(Med 6 svar)
17. april 2018 kl. 18:34
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
LOMME og Basso ville være nice.
#17(Med 5 svar)
17. april 2018 kl. 18:37
wadion
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
det er hvertfald 2 flækkere! Så det ville uden tvivl være nice :D. Hvad så med north acD?
#18(Med 4 svar)
17. april 2018 kl. 18:42
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
De får vel de 3 som er bænket + acor & borup
#19(Med 3 svar)
17. april 2018 kl. 18:47
wadion
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Det er selvfølgelig en mulighed. Men er det ikke too obv? =D
#20(Med 2 svar)
17. april 2018 kl. 18:53
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Bare fordi det er obv. gør det, det vel ikke mere urealistisk :D
#21(Med 1 svar)
17. april 2018 kl. 19:01
wadion
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
det har du helt ret i! :D
#24(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 19:03
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
HVis man overvejer hvad de har søgt osv. Så synes jeg i hvert fald at det er så obv. At det næsten skal være det der er valget. Ellers må der være en helt ny form for org ude for at kreere noget tophold, men det tror jeg simpelthen ik på. Tror slet ik på at de mener der skal nye tanker til, synes netop Inzta har bevist efter tabet af ANJ til NRG dengang, at han formår at forny sig selv og sit hold.
#22(Med 24 svar)
17. april 2018 kl. 19:01
probe
Nu har jeg næsten kun for nyligt begyndt at følge CS scenen igen (siden 1.6 og MtW). Men det virker på mig som om, på trods af en stærk scene og kæmpe talenter, at de hyppige udskiftninger og mange hold på sigt kan blive et problem. Alt for meget fnidder, for mange "potentielle gode" hold og folk der flakser frem og tilbage mellem dem. Er det en helt forfejlet analyse eller kan manglen på stabilitet på disse "udviklingshold" skade dansk CS i længden? Vi ser CIS scenen blive rigtig stærk i disse år. Er det fordi de har færre hold og folk kæmper hårdere for at sikre stabilitet end skifte hold oftere end underhylere? Jeg ved det ikke. Som sagt har jeg meget lidt indsigt. Men tendensen er lidt skræmmende synes jeg.
#25(Med 21 svar)
17. april 2018 kl. 19:11
byx
Min personlige holdning er at ethvert succesfuldt hold (i forhold til deres målsætninger og ambitioner) skal have en dedikeret IGL. En naturlig leder som alle lytter til. Tilmed dette, er det essentielt at alle de øvrige 4 spillere har fuld tillid til deres IGL og at han nok skal lave nye ideer, nye gameplans og andet hvis det de pt. praktiserer ikke fungerer.

Dernæst kommer alt det med at få (ofte) store egoer til at være mere fokuserede på det vigtige for ethvert hold - at man arbejder som én enhed og ikke bare selv er sulten efter at få et kill eller to hvis det i den gældende situation ville være den forkerte beslutning.

Hertil kommer alle de øvrige udfordringer med resultat-mæssige nedture, personligt fnidder, en for stor tro på egne evner og manglen på solidaritet.

Der er så mange personlige og sportslige forhold at tage hensyn til hvis et hold skal lykkes, og det kræver benhårdt arbejde, men jeg er sikker på at nogle af de her ting som mange hold kæmper med kan blive belyst og arbejdet med i samarbejde med coach/sportspsykologer og des lige i takt med at sporten bliver mere og mere anerkendt og derved også tiltrækker ideelle personer.
#27(Med 2 svar)
17. april 2018 kl. 19:21
probe
Ok ja. Det lyder også ganske fornuftigt. Jeg ved ihvertfald selv jeg har været hurtigt til at fælde dom. Over aizy især på det sidste, men så stepper manden jo op og leverer når andre hold prøver at udfordre lige hans spot. Altså, kudos til North og PHedemark for at holde fast i gameplanen og lade ham bevise sig selv. Den form for loyalitet tror jeg på lang sigt gør det bedste for scenen som helhed.

Og vi har sateme gode folk derude. Disciplin og taktik er stort set det danske CS varemærke IMO. Holdånd, samarbejde og tillid. Håber det bliver ved med at være vores fornemmeste varemærker indenfor CS. Men det kræver jo at tosser som mig ikke brokker sig over buttom-fraggere og giver folk tid til at falde på plads. Men ja, det er en spændende diskussion generelt. Mere ydmyghed og team fokus måske?
#40(Med 1 svar)
17. april 2018 kl. 20:40
byx
Mht. aizy har du helt ret. Han præsterede uacceptabelt igennem forholdsvis lang tid, men der var uden tvivl en grund til han blev, og det er en fornøjelse at se at hans kan modbevise mange inkl. mig selv som havde mistet troen på ham.

Læg dog mærke til at mange andre spillere bliver kasseret langt hurtigere end aizy kunne have blevet, så der var en større plan med at han blev helt klart.

Det er en kombination af mange ting, men det jeg plejer at sige når snakken falder på hold i cs er at hvis du har 5 personer som ser på det her som et kollegium hvor de skal udvikle sig sammen, så er du rigtig godt på vej. Selvfølgelig givet at du har en ordentlig leder i forvejen.

Dansk CS vil altid være på et højt niveau, vi er gode til det vi sætter os for, men igen, der er så mange aspekter i det her, bare en smule af dem jeg fik nævnt i forrige post, så det er meget arbejde, og alle på holdet skal ville kæmpe for det.
#42(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 20:49
probe
Helt enig. Gode pointer.
#28(Med 15 svar)
17. april 2018 kl. 19:25
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Synes du har fat i ret mange virkeligt relevante ting! Nu arbejder jeg med unge mennesker og esport, og mit vigtigste fokus har været omkring det at være på et hold både sportsligt og personligt. For som du siger, så er der så store egoer i CSGO, måske kommer de egoer af at spillerne ikke har deltaget i holdspil på et højt nok niveau, for jeg kan i hvert fald virkeligt mærke forskel i mentalitet i forhold til om de kommer fra holdsport, eller ikke, eller hvilket niveau de har været på. Hvis man ikke kan gå på kompromis med sig selv, og sætter sit hold over sig selv, så bliver ens hold bare ikke succesfuldt på et ordentligt niveau.
Jeg overvejede faktisk at skrive en blog om det på et tidspunkt, fordi det tit virker til at nogle af de spillere der er under sub toppen, tror at deres hold skal lykkedes indenfor en måned og ellers skal de splitte. alle vil carry og ham der ikke skyder nok skal nok nå at blive skiftet ud. Det bærer vel meget tit præg af at man ikke har en ide om hvad det handler om når man skal spille på hold, og man ikke engang har afstemt ens ambitioner eller måden hvorpå man udvikler sig.
#30(Med 5 svar)
17. april 2018 kl. 19:34
probe
God pointe. Flere spillere skal se deres rejse som en uddannelse. Det går op og ned, men i længden gør det én til en bedre spiller. Ellers også får man for meget succes og ender som en choker når det virkelig gælder.
#32(Med 4 svar)
17. april 2018 kl. 19:38
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg ved ikke helt om jeg forstår hvad du skriver, men jeg er enig i at man skal igennem en dannelses periode, hvor man også finder ud af hvad ens egne styrker er, og hvad man kan bidrage med til et hold. Det gør man kun ved at prøve en masse, og være villig til at prøve en masse. Tja nogle får succes, og så bliver det til en sovepude, men andre formår også at blive ved med at ride på succes, og have sådan en sult efter at lykkedes at de bare formår at motivere sig selv hele tiden. Det med at være selvkritisk ser jeg også som en rigtig rigtig vigtig egenskab, for så kigger du også indad før du begynder at kigge efter andre du kan skyde skylden på.
#33(Med 3 svar)
17. april 2018 kl. 19:42
probe
Det er nok mere det med at droppe den der "carry" mentalitet jeg synes man skal kurere folk for. Lade dem få et par stille spots og lade dem buttomfragge. Lære dem deres rolle er vigtigere end deres fragging evner. Faktisk lade deres talent ligge lidt i dvale mens de lærer at tage "en for holdet". Tænker det i en ung alder er vigtigt at lade folk prøve lidt forskellige roller så de får indsigt i vigtigheden af team arbejde og forstår præcis hvordan det er at dække et sløvt spot og buttomfragge i ny og næ. Det er med til at lære dem ydmyghed og værdsætte dem der tager rollen. Se det som et teamplay istedet for en gang "hard carry" spil de skal lave hver kamp.
#37(Med 2 svar)
17. april 2018 kl. 20:09
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Vi er totalt enige. Men det jeg tænker du fordre lige nu er at et hold med 4 etablerede ældre spillere tager en mere uerfaren og ung spiller med med et uforløst potentiale. Det er ikke alle hold der kan det desværre. Jeg arbejder f.eks. i efterskoleverdenen, mit udgangspunkt er 5 unge mennesker. Men det forhindre mig ikke i at gøre hvad du siger, for så må jeg jo lade dem prøve forskellige ting af på forskellige niveauer istedet.
Mange unge har ikke den der forståelse for, hvis vi nu f.eks. siger at du står inde på Train alene, men står så godt at hver gang modstanderen kommer indenfor, så er der lukket. SÅ er det jo klart der ikke kommer mange frags hvis de kun er inde 2 gange i løbet af en runde, men så har man måske været MVP alligevel fordi man har sørget for at ens holdkammerater kan stå 4 ude. Det er et perspektiv jeg tit prøver at få printet ind hos dem, så de får andre synsvinkler. Eller snakker om, hvad der er sværest. At skyde en der er flashet eller at kaste flashen med timing til at sprænge helt på det rigtige tidspunkt :D
#38(Med 1 svar)
17. april 2018 kl. 20:16
probe
Fornuftig indgangsvinkel. Det handler jo i sidste ende om resultatet. At performe som et hold. Og det kræver jo at nogen tager det kedelige spot i ny og næ. Leverer information og så stort set ikke mere. Men netop det med at rotere mellem roller, ihvertfald under pro niveau, lærer jo folk den vigtighed af roller og teamwork. Så jeg håber da det er en del af det du lærer fra dig. At alle har en rolle, uanset scoreboard, og det i sidste ende er holdet der vinder eller taber en kamp. Igen en af grundene til jeg synes vi her i DK udvikler bedre IGL's end mange andre scener (og ok, måske er det nedadgående de her år. Men generelt har vi jo været skide gode til det). Den der taktiske forståelse og holdånd.

Se f.eks. på hvordan Karrigan har "tæmmet" Niko. Hell; Han er jo stadig sindssyg den mand. Men Finn har altså virkelig lavet en dygtig holdspiller ud af ham. Det er så både godt og skidt, men man skal ikke underkende det. Han er blevet mere af en teamplayer end han nogensinde har været førhen.
#62(Med 0 svar)
20. april 2018 kl. 16:18
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
nemlig, sådan ser jeg det også.
Det gør jeg i hvert fald. Vi har nogle som ikke er klar til at lærer flere roller og spille på forskellige niveauer, men de elever jeg synes skal have en indgangsvinkel til andre muligheder fordi deres udvikling er der, får muligheden for det. Det gælder om at være kreativ.

Nej vi er enige.
#41(Med 8 svar)
17. april 2018 kl. 20:43
byx
Det lyder meget genkendeligt det du siger. Sådan er det med mange unge drenge (og piger), og det er noget der kræver man sætter ind overfor det så talentet bruges rigtigt og ikke spildes på et fejlslagent ego der vil være top 3 på en måned.

Modenhed er en vigtig del af at begynde at se CS på den rigtige måde ifht. at alt selvfølgelig ikke er frags, og det er en holdsport. Det er der coaches, sportspsykologer osv. skal sættes ind så de unge spillere får en mere komplet/voksen forståelse af det her.

Solidariteten er tit svær når det er så meget arbejde som det er nu om dage, det får nok mange til at give op, men hvis man kunne gøre folk mere bevidste om alle de her aspekter tror jeg også dansk CS ville kunne udvikle sig endnu mere end det gør i forvejen selvom vi er med helt fremme.
#46(Med 1 svar)
17. april 2018 kl. 20:55
probe
Altså jeg er ret kritisk over for det der sports psykolog fænomen i prof CS. Vi snakker det sidste halve procent ift udvikling her. Fantastisk hvis man er på toppen og mangler det sidste procent til at gå hele vejen.

Men for niveauer under det synes jeg det er lidt af en gimmick. Altså det meste kan skabes med godt sammenhold, værdsættelse af alles input og rolle. Der synes jeg coaches og org er vigtige, som f.eks. i eksemplet med aizy. Giver backup og ros, selv når han laver det beskidte arbejde med ingen eller lidt "gain" fra det. Husker at værdsætte det.

Psykologer og mental coaching ligger lidt over det synes jeg. Det skal man stræbe imod men altså lige huske det er dagligdagen med coachen og teamet der gør man yder max.
#64(Med 0 svar)
20. april 2018 kl. 16:26
byx
Jeg er uenig. Se på et hold som astralis og deres kontinuerlige problemer med det store pres på deres skuldre. Det pres oplever andre også, og jeg mener virkelig at det kan gøre underværker at have en sportspsykolog tilknyttet - ikke kun fordi de skal løse problemer, men også fordi de er pisse gode til en masse andre ting så som at se på ting på nye måder, give nysgerrighed til selvreflektion og meget andet.
#63(Med 3 svar)
20. april 2018 kl. 16:19
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Præcis... Eller tror at de gutter der ikke fragger mange ikke også har en vigtig betydning for holdet.

Jamen enig enig enig. Jeg synes dog at vi er rigtigt gode til at udvikle hinanden, og lave en fælles spilforståelse for hvordan spillet spilles i Danmark. Det har vi sq været gode til ligesiden 1.6
#65(Med 2 svar)
20. april 2018 kl. 16:27
byx
Jeps.

Det er der ingen tvivl om vi er, og det er nok også derfor vi er så langt fremme på den internationale scene som vi er, i hvert fald en pæn del af det.

Ja dansk CS har altid været super godt. Tænker tit tilbage på de gamle tider i 1.3 og 1.5 :D
#67(Med 1 svar)
20. april 2018 kl. 16:33
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ja, og jeg tror også mange andre hold bliver inspireret af de danske hold.


Der tror jeg bare jeg lollede rundt på estate.
#69(Med 0 svar)
20. april 2018 kl. 16:39
byx
Yeah, ser ud til at Finland er ved at komme godt med. Der tror jeg også vi kommer til at se mange super-talenter fra inden for en kort periode. De har en ukuelighed der er super interessant.

Haha ja og på cs_mansion, militia, prodigy og alt det gode! :D
#66(Med 1 svar)
20. april 2018 kl. 16:32
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Beklager det tog lidt tid at svare. Er en travl mand for tiden, så mistede desværre også lidt tråden i emnet. Mega spændende diskussion der er gang i her. For man kan også stille sig spørgsmålet. "Hvorfor er det sådan?" Det tænker jeg har noget at gøre med en ikke organiseret træning. Eller en ikke tilknyttet træner. I fodbold/håndbold og alle andre boldspil, lærer man fra U5 at man bare skal spille bolden til "Tobias" så skal han nok drible og gøre det rigtige med den, for han er stjernen. I CS er der ingen træner til at fortælle drengene at de faktisk ikke er de bedste på deres hold, altså at være den hårde bøddel. Det tror jeg er hårdt, selv for mænd i alderen 20-30 år. At skulle sige til sig selv og andre "Jeg er ikke den bedste, det er dig der er det John, derfor spiller vi rundt om dig"
Den indgangsvinkel synes jeg også bliver bekræftet, nu her. For mange orgs og folk med penge vil gerne ind i esport nu. De vil også have indflydelse på holdende, og det tror jeg mange spillere har svært ved at acceptere fordi de ikke har været vant til at det er sådan det er. Jeg tror det giver mere professionalitet hvis det lykkedes, men nu må vi se.
#68(Med 0 svar)
20. april 2018 kl. 16:38
byx
Det har du helt ret i. Generelt har folk meget skrøbelige egoer i CSGO såvel som mange andre spil. Man må aldrig sige til nogen at de er "dårlige" - og da slet ikke med den forældre-kultur der hersker i Danmark hvor tusindvis af unge mennesker har curlingforældre og derigennem får en falsk følelse af at de er verdens centrum, de bedste til alt de rører ved og aldrig kan gøre noget forkert.

Jeg er ikke i tvivl om at den "hardcore professionalisme" fra andre brancher uden tvivl nok også skal komme til at påvirke spillerne og holdene som du skriver, men det bliver uden tvivl en kamp, og igen her er det for mig at se særdeles vigtigt at der er coach, manager, sportspsykolog og andre relevante personer i organisationen som kan "holde folk i hånden" når de skal finde ud af de her ting. Det er super spændende hvordan folk tager imod det og om tingene måske bliver så firkantede at mange mister lysten.

Virkelig spændende fremtid for dansk CSGO og esport som helhed!
#48(Med 1 svar)
17. april 2018 kl. 21:09
noche
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Synes du fokuserer for meget på at det skal være lederen, som skal komme med nye ideer og game plans.
En god leder ved at man skal bruge al den viden man har til rådighed, og at inddragelse er noget af det vigtigste i forhold til at få sat en retning alle kan underbygge. Brug dine teammates, lad dem komme med ideer og tilpas dem holdets styrker, men gør det sammen.

En naturlig leder er en som alle lytter til, og som lytter til alle.
#51(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 21:28
byx
Det er lederen der har det overordnede ansvar for hvordan der skal spilles CS.

Ja selvfølgelig skal man bruge den viden der er til rådighed, og som jeg har skrevet tidligere skal CS på holdplan være et kollegium - så troede jeg at de fleste der læste det ville tro at de ting du lige nævner lå her implicit, men ja helt klart.
#45(Med 1 svar)
17. april 2018 kl. 20:54
noche
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Sammenlignet med tidligere er det her en stabil fase. Der er flere hold, som formår at holde stammen på plads over længere tid eller jeg burde egentlig skrive organisationer med kontrakter som baggrund. Tre af spillerne på dette hold har holdt sammen i mere end to år, og yderligere en har været med i et år.

CIS scenen har egentlig skiftet en del rundt indenfor det seneste år, hvilket har været med til at sikre, at deres erfarne spillere er blevet spredt mere ud på flere hold og på den måde har kunne påvirke dem i en positiv retning.
#47(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 21:04
probe
Ok. Nice indspark. Som sagt er jeg lidt en noob i den dybere del af CS scenen så det er godt at høre kommentarer som de der.
#23(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 19:03
steady
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Ærgerligt :(

Bliver spændende om de her 'talent'satsninger bærer frugt.
#26(Med 1 svar)
17. april 2018 kl. 19:17
zanoj
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
AnJ-effekten
#49(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 21:13
AnJ
Nøglespiller
Vundet Dust2 Masters 2 gange
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Har lært af den bedste!
#31(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 19:34
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Det eneste jeg læser er "Tricked bænker Tricked" :D
#36(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 20:05
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Hmm...
#39(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 20:38
JAKE
AnJegHarFortrudt
#43(Med 1 svar)
17. april 2018 kl. 20:50
AnJ
Nøglespiller
Vundet Dust2 Masters 2 gange
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Folk skal lige huske, før de lige trækker udskiftningskortet endnu engang, at de 4 som core har et godt stykke over 1års spilletid sammen, og har haft nogle rigtig gode peaks, men også nogle lows - med og uden mig, så jeg synes ærligt at det er sundt for alle parter, at få blæst nyt liv i karrieren, og prøve at spille med nogle nye.

Jeg håber at i begge får success i hvad end der kommer nu drenge, så længe det ikke er over mig på serveren ;)

Både Peter og Mads har haft sindssygt stor indflydelse på min udvikling og måden jeg har fremstået på holdet. Mads er den mest uselviske spiller du kan få på et hold, og han er en brik ethvert hold har brug for, for at kunne nå toppen. OG samtidig leverer han gang på gang game-changing performances statsmæssigt også, for jer der giver en fuck for det.

Peter tog caller rollen på sine skuldre, og har udviklet sig sindssygt meget på det punkt, og har ligeledes prøvet at forny sin calling-stil og rykke sig samtidigt med han også kan vinde kampe med sindssyge multikills. Han tillod mig at tage styring i midrounds og lade mig lave mine egne ting når jeg har bedt om det, og uden den tiltro og støtte han gav mig på serveren ville jeg aldrig have udviklet mig til den spiller jeg er.

Hvor end de ender, om det er sammen eller ikke, vil alle hold være heldige at få dem på sit hold. Tak for denne gang drenge <3.
#57(Med 0 svar)
18. april 2018 kl. 07:32
Seneberg
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Mads er en spiller der er sindsygt undervurderet. Hvad den mand ikke ofrer for at andre på et hold kan performe er for vildt.

Han har lagt alle sine kræfter i at spille support rollen til perfektion. Den udvikling han har haft er vild. Der findes ikke en smoke, popflash eller bug den dreng ikke kender.

Håber det bedste for jer i Tricked, men samtidig håber jeg hurtigst muligt vi ser begge spillere videre snarest. Og som du selv siger. En spiller som Mads, det kan ALLE hold her hjemme bruge!

GL til alle parter
#44(Med 0 svar)
17. april 2018 kl. 20:50
bhop_2_school
basso :pPPppPPpppPPPpppPpPPpp
#59(Med 0 svar)
18. april 2018 kl. 08:41
TorNEX
Interesting :P
#60(Med 0 svar)
18. april 2018 kl. 08:42
Rushy
Mon ikke de får Borup og Sycrone ind? :S
#61(Med 0 svar)
18. april 2018 kl. 11:02
p1lsner
fornuftigt
#70(Med 0 svar)
20. april 2018 kl. 16:54
Marcel-L
Console + hunden????
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.