Det er eftersigende Staehr (nr. 4 fra venstre), som Astralis har blikket rettet mod.

Medie: Astralis tilbyder stor byttehandel til Sprout

Den første nye spiller til Astralis-holdkortet skal angiveligt findes i Sprout.

Astralis har fundet første brik til det nye førstehold, og samtidig skulle Farlig være vejet og fundet for let.

Nærmere betegnet er det Staehr, som Astralis har luret på.

Det skriver Jaxon, der fra flere kilder erfarer, at Staehr skulle være på radaren i Astralis. Mere præcist skulle Astralis have tilbudt Farlig til Sprout i en byttehandel for 18-årige Staehr, der kom til Sprout i januar i år.

Astralis smed onsdag trace på porten, og tidligere på ugen fik k0nfig ophævet sin kontrakt. I forbindelse med bænkningen af trace meldte Astralis samtidig ud, at der var flere ændringer på vej, og Staehr-handlen ser nu ud til at blive ét af de skridt.

Staehr har dog først en major i Rio på programmet, efter han og Sprout kvalificerede sig til Legends Stage i sidste uges RMR-turnering.

Skulle byttehandlen mellem Sprout og Astralis med Staehr og Farlig blive en realitet, kan Astralis' holdkort lyde som følger:

  • Danmark gla1ve

  • Danmark Staehr

  • Danmark blameF

  • Danmark Xyp9x

  • Danmark MistR (Stand-in)

  • Danmark casle (Coach)

#1(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:23
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Spændende med Staehr!
#2(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:25
staff1ng
Bliver virkelig spændende at se, hvad der sker med Astralis! Med Devve og Staehr ind, får de både rutine og firepower (hvis det sker), men kun tiden vil vise, om det er nok til at få vendt skuden og føre dem tilbage til toppen.
#3(Med 4 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:28
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Hvad skal Sprout med en AWP’er?
#4(Med 2 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:31
larzN
Der var vidst noget med at slaxz hellere vil spille fuld tysk, men er ikke helt sikker
#8(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:35
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Det giver jo ingen mening. De har lige kvallet til majoren som Legends, og slaxz kommer ikke til at erstatte syrsoN lige foreløbigt, og BIG er det eneste tyske hold, der er værd at skifte til.
#31(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:44
JakobHelms
Det var rygtet samtidigt med Zyphon og Reffe til Sprout. Angiveligt ville han følge med Spiidi senere hen. Enig i at det ikke giver mening længere. Tror 100% på at Sprout gør alt hvad de kan for at holde fast i en 3-spillers core nu, så de kan beholde deres RMR-plads til næste major.
#6(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:33
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
At de tilbyder Farlig til Sprout må jo betyde, at handlen med device stort set er i hus.

Synes godt nok det er ønsketænkning fra Astralis side af, at de prøver at få et af Danmarks allerstørste talenter, som er en perfekt erstatning for k0nfig, ind i stedet for en spiller, som Sprout ikke har brug for, og som Astralis højst sandsynligt ender med at betale en del for at have siddende på bænken.
#5(Med 8 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:33
DanskHammer
Device præsenteres indenfor de næste dage.
#9(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:35
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det kan vel næsten ikke være anderledes?
#16(Med 5 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:48
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg har haft på fornemmeren hele ugen at det ville blive offentliggjort som en weekends nyhed, så imorgen forventer jeg.
#19(Med 4 svar)
13. oktober 2022 kl. 13:16
DanskHammer
Han er set på kontoret i hvert fald.. ;)
#20(Med 3 svar)
13. oktober 2022 kl. 13:30
Madsen
hvor har du den info fra?
#38(Med 2 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:56
DanskHammer
Fra en meget pålidelig kilde.. Og nej jeg røber den ikke, så mister man dem..
#80(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 20:40
OoO
Igen en meget billig forudseelse. Device har spillet faceit med Xyp som nærmest Aldrig spiller faceit, han har været rygtet kraftigt til Astralis længe så at sige ''indenfor de nærmeste dage'' er jo en billig måde at fremstå klog på. Definer nærmeste dage er det i denne uge næste uge eller bare inden næste major? Her kommer min vilde forudseelse: Staerh er nærmest 99% sikker på han kommer til astralis han har nemlig spillet faceit med Device og jeg har læst på Jaxon at astralis har budt. Husk at skriv hvor klog jeg er når han præsenteres!
#108(Med 0 svar)
16. oktober 2022 kl. 19:05
OoO
Er de nærmeste dage ikke snart gået ?
#26(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:00
Bluerose13x
Jeg tror de venter til efter Blast
#7(Med 8 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:35
FlaskeN
Er Astralis for stor til at han kunne finde på at sige Nej tak?
- Bare med tanke på hvordan det gik bubz, Lucky og nu Farlig. ? :)
#11(Med 4 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:37
HumanIC
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
det er astralis som tilbyder denne byttehandel så ville være mærkeligt hvis de sagde nej tak til deres egen byttehandel
#13(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:38
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
han mener Staehr.
#14(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:39
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg tror også, I taler om det samme. Jeg tror, at han spørger, om Staehr kunne finde på at sige nej for ikke at ende som de nævnte spillere.
#32(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:45
FlaskeN
Mener Staehr ved sku ikke lige hvorfor jeg ikke fik skrevet hans navn ind i min kommentar :D
#88(Med 0 svar)
14. oktober 2022 kl. 09:36
HumanIC
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Haha giver bedre mening :D
#12(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:38
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Astralis sætter i hvert fald sig selv i en dårligere og dårligere position forhandlingsmæssigt.

Hvor Bubzkji måske kunne lokkes til Astralis på en dårligere kontrakt (siger ikke, at det var det), bare fordi det var Astralis, så kommer fremtidige spillere forhåbentlig til at tage deres forholdsregler.
#35(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:49
FlaskeN
Det var lige præcis det jeg tænkte.
Den næste Astralis spiller (lad os sige staehr) må da have tænkt tanken.
Men nu ved jeg ikke hvordan de der kontrakter er skruet sammen om der evt kunne være noget ang spilletid så man evt ikke ender som bubz gjorde.
eller hvordan det fungere.
#36(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:54
nylsnej
Nu ved jeg intet om hvor stor opbakning han har haft hjemmefra til at forfølge en pro karriere. Men hvis der er noget der kan legitimisere at forfølge den drøm, så er det at få det mest vindende danske hold som arbejdsgiver.

Om det er ubevidst eller ej, så tænker jeg umiddelbart at Astralis er for store til at en dansk 18-årig knægt kan sige nej.
#10(Med 17 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:35
TubbyGold
Super spændende. Det lyder som et fornuftigt initiativ. Jeg håber de gør alle Astralis kritikerne til skamme inden længe!
#37(Med 16 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:55
bat
Fordi den er ikke berettiget?
#45(Med 11 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:01
DanskHammer
Han er et barn.. Han forstår ikke at kritik i nutid kan være berettiget, men at det kan ændre sig.
#47(Med 5 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:12
TubbyGold
Jo jo, det er jeg helt med på. Men ingen kender jo samtlige faktiske forhold. Så man kan jo ikke være 100 % sikker på, at det er organisationen der har fejlet. Måske har de gjort det eneste de kunne gøre og måske var det spillerne ødelagde Astralis. Det tror jeg bestemt ikke selv, men jeg håber da for Astralis organisationen at jeg tager fejl :)
#48(Med 4 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:20
DanskHammer
Organisationen har fejlet.. Tror du leder efter ordet ledelse. Men det siger meget..
#51(Med 3 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:29
TubbyGold
Når jeg skriver organisationen er det jo underforstået, at det er ledelsen jeg taler om. Hvem skulle det ellers være? Bogholderen? Rengøringsdamen? At du ikke kan gennemskue det siger også lidt om dig. Kan man side. Jeg nævner desuden også Kasper Hvidt i mit svar til en anden kommentar her i tråden. Så det er jo helt åbenlyst for enhver hvad der snakkes om:)
#54(Med 2 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:47
DanskHammer
Organisationen er virksomhedens helhed.. Ledelsen er den der tager beslutninger..
Så ja organisationen har fejlet, men det behøver ikke være ledelsens skyld pr automatik.
#56(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:51
TubbyGold
Det er 7 år siden jeg afsluttede en kandidatgrad fra CBS og jeg har været ansat i en meget stor organisation siden, så jeg er med på, hvad en organisation er. Ved du hvad ordkløveri er? :)
#81(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 20:42
OoO
Organisation kan også referere til en virksomheds ledelse og behøver ikke referere til hele virksomheden, da en organisation er defineret som en sammenslutning af mennesker og derfor også godt kan være ledelse.
#57(Med 4 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:57
JakobHelms
Du har godt nok travlt med at kalde alt og alle for børn herinde for tiden.
#65(Med 3 svar)
13. oktober 2022 kl. 18:09
DanskHammer
Jeg har mere travlt med at have ret.. Ligesom jeg kaldte Konfigs fyring til akkurat den dag den kom, og ligesom at Hooxi er fortid inden foråret.. Det er det jeg lever af i form af odds og viden..
Men ja, der er mange børn herinde uden reel viden om virksomheders opbygning og eksekveringer. Dog ikke helt så slemt som på Zulu CS Facebook..
#70(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 18:41
NiveK
Du har travlt med at være en kæmpe idiot.
#71(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 19:09
OoO
Nu var det ikke raketvidenskab at konfig ville blive fyret så snart det kom frem at han havde været i infight på Malta. Ville af alle grunde være useriøst at beholde en medarbejder der koster virksomheden MILLIONER! Lige meget hvordan det sker har han selv været med til at koste astralis adskillige millioner i sticker penge. Så kravl ned for din høje hest.
#77(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 19:47
JakobHelms
Og jeg har intet i mod, at du har ret. Jeg synes bare din facon omkring det er blevet sådan en smule belastende, og du burde måske overveje om du ikke skulle komme et skridt ned fra hesten der, i stedet for bare at smide beskyldninger om at folk er mandebørn, ikke kan læse, og hvad-ved-jeg til højre og venstre. Det er bare sådan lidt træls adfærd, og det virker til at dit svar når nogen påpeger det, der er, at du ikke behøver at pakke tingene ind - og man kunne måske bare overveje, om det var helt nødvendigt for dig, at opføre sig sådan.
#46(Med 3 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:08
TubbyGold
Nej den er helt bestemt berettiget. Jeg er selv stor Astralis kritiker. Jeg synes det er et selvmål af olympiske dimensioner når man tror Zonic, Dupree og Magisk bare lige kan erstattes. Så jeg har svært ved at tilgive, at Astralis ikke bare gav træneren og spilleren præcis dét de ville have. Jeg tænker de må have været meget uenige siden de har skiftet arbejdsplads helt til Frankrig. Men jeg håber da stadig den gode Kasper Hvidt overrasker med et turn-around. Bare de ikke bliver bedre end Vitality :)
#58(Med 2 svar)
13. oktober 2022 kl. 17:13
JakobHelms
Mærkeligt argument at det skulle være værre for dem at skifte til Frankrig end så meget andet. Det er jo ikke meget længere rejsetid alligevel, når både Dupreeh og Magisk alligevel plejede at flyve til København, og det er jo ikke ligefrem fordi det er rejsedage, der er flest af, ifht. antallet af dage væk.
#75(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 19:36
TubbyGold
God pointe. Jeg var faktisk ikke klar over, at Duppe også fløj på arbejde i Astralis. Så er skiftet til Paris naturligvis ikke så stort som umiddelbart lyder. Men håber Zonic skriver en bog mere om alt der skete op til, i og efter skiftet til Vitality. Det må sgu blive en bestseller. I hvert fald indenfor e-sport :)
#78(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 19:48
JakobHelms
Det gjorde han heller ikke dengang, men han er flyttet siden da.
#15(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:43
glx0
Ikke det bedste byt for sprout, håber der er penge på bordet.
#17(Med 5 svar)
13. oktober 2022 kl. 12:55
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg synes egentlig det ville være en udemærket byttehandlen for begge hold, farlig har på det seneste vist glimt af hvilken awper han kan være samtidig med han førhen har vist stort potientiale, jeg tror han kunne blomstre hos sprout og blive en verdensklasse awper.
#18(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 13:12
RAF
Enig virker også som en god ordning for farlig da det ikke er en voldsom downgrade for ham ift. holdskifte. Og så er det i mindre grad "brug og smid væk" fra Astralis side.
#21(Med 3 svar)
13. oktober 2022 kl. 13:31
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Det er da ikke en god byttehandel for Sprout, sådan umiddelbart?
De ender jo med at skulle ud og købe en ny rifler.
#22(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 13:46
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg er tæt på 100% sikker på, at der også kommer til at indgå et okay stort beløb til Sprout, hvis sådan en byttehandel kommer i stand.
#24(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 13:54
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Ja, det skal de da også have.

Astralis vil jo gerne bare af med Farlig, så de ikke skal betale hans løn.
#33(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:46
nylsnej
Så er det jo heldigt at der lige er blevet en fantastisk dansk rifler ledig som endda er udenfor kontrakt ;)
#23(Med 2 svar)
13. oktober 2022 kl. 13:51
Onychiax
Fedt med Staehr.. fedt med Dev1ce..

Gla1ve
BlameF
Staehr
Dev1ce..

Synes godt de kan ændre mening med holdkortet og fjerne xyp.. hvem er det næste/andet unge talent med firepower de kan få ind? debat.. 🤓
#27(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:04
Bluerose13x
Xyp har kontrakt frem til 2025 så han vil være en dyr mand at have på bænken. På den anden side kan jeg hellere ikke se hvem der skulle samle ham op.
#43(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 15:32
rapstjern
Kunne man forestille sig at MistR er kommet for at blive og at han så bliver kørt ind som 5. mand? Så passer rollerne også
#25(Med 2 svar)
13. oktober 2022 kl. 13:56
majez
Med en god stabil Awpèr og en god entry. Så tror jeg godt blameF og xyp9x kan fungere sammen på et hold :)
#29(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:09
ankjaers
God entry i staehr + devvee som bestemt også kan lave åbningspicks. Modsat en konfig som ikke ramte dagen (eller modstanderne) ofte nok. Har stadig lidt forkert kilden et sted over både blame og xyp.
#39(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 15:02
OoO
Tror ikke staerh er Entry. Tror Gla1ve skal spille Entry som han har gjort før og som han har udtalt han vil igen, og så skal staerh være Anker.
#28(Med 2 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:09
V1cc0
kan ikke se hvorfor han skulle takke nej. han kommer til at få dobbelt så høj løn + han kommer til at spille med et ( højst sandsyndligt) title contender hold
#52(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:29
Lemmy
Det troede Lucky, Farlig, K0nfig og Blame nok også :P
#55(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:50
V1cc0
hvad?
#30(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:27
Onychiax
Kunne man ikke drible Xyp ind som coach for 1st team eller talent og noget videre der? Han er vel en hjerne 😁
#40(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 15:06
jabroni
Man er jo ikke nødvendigvis en god coach, fordi man er/var en god spiller.
#34(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 14:46
Madsen
staehr og devve som forventet det bliver dog rigtig spændene at se hvilken coach de henter
#66(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 18:14
Kristja
Hunden skal vel overtage når han er clearet :)
#41(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 15:07
Seneberg
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Deve ind, Staehr og så glaive som coach?
#42(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 15:08
MattShades
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Det er som forventet og smart nok, at prøve at sænke prisen på Staehr ved at tilbyde en formentlig kommende overskudsspiller. Fed kometkarriere, som Staehr er ved at lave!
#44(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 15:56
zEden
Håber på ALT Staehr ik har samme kontrakt som luaNX, for så får ham ik og se i astralis
#49(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:24
cellar32k
Det begynder at ligne noget. Så er det bare xyp eller gla1ve der skal væk, ikke plads til 2 med så lidt firepower.
#50(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:26
AppleEyeD
Sker der ikke bare det samme for Staehr, som for de andre? Han bliver rullet ind i performance(fjerner)modellen og så er det slut.
#53(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 16:45
r1kke
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Synes det lugter af;
blame(IGL)
devve
staehr
xyp
også måske mistr fra talent?

Hvis man har mistet troen på glaives evner omkring at læse metaen, er det dét som giver bedst mening. Xyp og blame på hver deres lurks, også staehr og devve i mapcontrol med entet mistr eller et endnu ukendt navn.
#59(Med 20 svar)
13. oktober 2022 kl. 17:39
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tag nu dem alle 3 fra sprout

Kyld gla1ve på COACH, manden har jo spillet ekstremt dårligt siden han fik unge! (Forståeligt..)

Så Coach glaive
BlameF lurk
Reffe IGL
Staehr Anker
Zyphon Entry
Device Awp.

Så passer rollerne, smid xyp9x på bænken og så brug ham som input hvis tingene ikke fungerer, manden er jo en skygge af sig selv.......... Kan ikke se hvordan xyp9x og blameF skal kunne spille sammen, blameF er lurken på det hold, men xyp9x burde være det hvis man skulle følge hans clutch evner som han er blevet kendt på..
#68(Med 19 svar)
13. oktober 2022 kl. 18:22
DOMINA7HOR
Du kan ikke se hvordan blame og Xyp kan spille sammen, men du kan godt finde plads til både blame og Zyphon, selv om Zyphons mest naturlige og vel nok også bedste rolle også er lurk?

Xyp skal over på lurk - der er vi enige. Og blame skal bringes mere i spil, gerne som second entry og trade efter Staehr.
#72(Med 2 svar)
13. oktober 2022 kl. 19:14
OoO
Er staerh ikke Anker?
#73(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 19:24
DOMINA7HOR
På CT-siden, jo. Det var T-siden jeg henviste til.
Og det samme er Zyph i øvrigt også, altså CT-anker.
#76(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 19:42
OoO
Fedt jeg kan godt se det nu du siger det så lige et par heatmaps fra sprouts kampe
#82(Med 15 svar)
13. oktober 2022 kl. 20:44
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Zyphon er ung og har spillet mange forskellige roller.
Han kan sagtens finde ud af at entry.
Som du skrev sidst du kommenterede kunne man godt få indtrykket af du ikke er glad for blame. Jeg ville stadig 10/10 gange vælge blame som lurk fremfor zyphon.
Uanset hvad er den spiller pakke der noget der passer sammen.
Det gør den nuværende slet slet ikke..
#84(Med 14 svar)
14. oktober 2022 kl. 00:06
DOMINA7HOR
Jeg siger ikke Zyphon ikke kan spille entry, men vil foretrække Staehr i den rolle. Jeg mener han er bedre der.
Jeg er ikke glad for blameF? Min M4A1-S Decimator er plastret til med blame stickers, og rent individuelt er han i mine øjne Danmarks bedste spiller lige pt., side om side med stavn. Jeg er kæmpe fan af blame, bare for at på det rene, han er en fantastisk spiller. Og vil også foretrække ham på lurk fremfor Zyphon. Min pointe er blot, at Astralis skal sætte deres største stjerne bedre i scene. Derfor tænker jeg, hvorfor ikke give ham en rolle lignende den EliGe f.eks. har, eftersom jeg mener han har de individuelle kvaliteter.

Nej, den nuværende passer ikke sammen. Men med Staehr og device ind, vil det unægteligt se bedre ud. Xyp og Staehr som CT anker, devve på AWP og gla1ve og blame på som rotationsspillere. Gla1ve skal væk fra ankerrollen på CT. Han er bedre når han spille rotations. Og på T for du bare noget helt andet end med device - og ligeledes med Staehr.
Jeg mener heller ikke bare Xyp og gla1ve skal ud med de det samme, for de har stadig noget at bidrage med i det rette setup, imo. To udskiftninger er nok, som jeg ser det.
#87(Med 13 svar)
14. oktober 2022 kl. 09:35
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Xyp skal ikke spille anker. Det giver ingen mening.
Han er support spiller, han skal være runner og ligge nades for anker spillere. Det gjorde han også i 2019 Astralis.

Har du set xyp9x spille anker? Det sejler han får et enkelt kill og så er han færdig. Xyp skal clutche derfor skal han stå mellem sites og hjælpe med retake.
Fx. Runner/heaven på nuke. Runner/b sandbags på overpass. B spiller/Runner på inf. Kort-con/Runner på Mirage.

Giver ingen mening at smide ham i en position hvor han får one and done.
#90(Med 12 svar)
14. oktober 2022 kl. 11:09
DOMINA7HOR
Lad os få det på det rene, at anchor er en CT-rolle, ikke en T-rolle. Bare så det tager den værste forvirring væk. På T-siden er han ret nok, tadaaa, support-spiller.

Jeg troede ikke det var til at overse hvad jeg mente ud fra dette: "Nej, den nuværende passer ikke sammen. Men med Staehr og device ind, vil det unægteligt se bedre ud. Xyp og Staehr som CT anker, devve på AWP og gla1ve og blame på som rotationsspillere. Gla1ve skal væk fra ankerrollen på CT."

Intet sted skrev jeg Xyp skal spille anker på T, eftersom det er en CT-side rolle, og ikke en T-side rolle. Tror du ikke du forveksler anker med entry og trade i dette tilfælde?

Betegnelsen anker giv lidt sig selv. Det er spiller, som er fastankret til et site - som CT.
#92(Med 11 svar)
14. oktober 2022 kl. 11:14
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
What? Hvad fabler du om 😂😂😂

Jeg snakker udelukkende ct siden
Det er 2 forskellige mennesker du svarer ligenu.
Man kan skuda ikke spille anker på t siden, skal han så stå og holde spawn? Det siger skuda dig selv 😂😂😂😂
Jeg tror det er dig der slet ikke fatter hvad jeg siger ligenu..
Xyp9x skal IKKE spiller anker på CT SIDEN. Han skal være rotator/runner.

Han spiller anker ligenu og det er skrækkeligt at se på! Så jeg forstår slet ikke hvor du vil hen.

Xyp9x skal bare være runner og ligge granater for sine teammates når modstanderen pusher ind på sites. Lad de unge talenter med aim være anker. Når xyp9x er runner får han også oftere situationer hvor han kan clutche på ct siden. Da det stortset altid vil være ham der skal retake i denne situation
#93(Med 10 svar)
14. oktober 2022 kl. 11:23
DOMINA7HOR
Jeg anede ikke hvad fanden du fablede om! 😂

Dude, du åbner med at stille det op sådan her:
BlameF lurk
Reffe IGL
Staehr Anker
Zyphon Entry
Device Awp

For to af spillerne nævner du deres T-roles, og for Staehr nævner du hans CT-role. Så skal forvirringen sgu da været komplet, når du mixer det på den måde 😅

Godt så. Jeg er lidt, men kun lidt, mere med nu. Mén. Og det er et stort mén. Xyp har så vidt jeg ved altid været anker. I deres prime var det ham og Magisk der spillede de to anchor-spots, mens gla1ve og dupreeh spillede rotations, og devve på AWP. Så jeg aner stadig ikke rigtig hvad du fabler om. Han er jo netop anker og bedst som CT-anker. Mente du gla1ve var det en anden side af sagen, og så kunne jeg bedre følge dig. Han er gået fra at være rotationsspiller, til at være anker på CT, hvilket ikke rigtig passer ham.
#98(Med 8 svar)
14. oktober 2022 kl. 13:37
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ved ikke om du kan huske xyppes vilde highlights på overpass i 19/20 hvor han sprayer stortset hver runde igennem sandbags på b site overpass. Og får multikills flere gange.
Dengang var han ikke anker, havde en support rolle til monster spilleren som var anker, mener det var dupreeh, mindes også han fik nogle vilde deagle klips på b site overpass samme år.


I mine øjne er xyp9x en elendig anker spiller, når man ser Astralis spille idag og der kommer 5 mand i hovedet på ham får han en og så er han død. Han er en utrolig klog spiller og vildt god med sine nades så forstår ikke hvorfor han ikke bliver brugt som rotations spiller. Det giver ingen mening i min bog når han har gjort det før med virkelig god impact.
At du vil have ham i anker position er mig en kæmpe gåde. Det skal være de unge talenter der er ekstremt gode på aim der får de agressive dueller. De kan ofte nå at rive 2-3 stykker ned inden de dør.

At jeg kun lavede preferable roller til dem er fuldkommen underordnet. Nu påpegede jeg bare de roller de passede bedst til både på ct og dels på t siden

Kunne også have gjort sådan her men det kan man vel tænke sig til

Devve - awp og support ct og t
Blamef - support runner ct / lurk t
Staehr anker ct/entry t
Zyphon anker ct/2nd entry t
Reffe igl og support ct og t

Men det her troede jeg sådan set man kunne tænke sig til 😂 xyp9x har jeg aldrig haft på mit lineup. Men skulle han ind istedet for blamef fik han support/runner på ct og lurk på t.
#100(Med 7 svar)
14. oktober 2022 kl. 17:24
DOMINA7HOR
Så længe jeg kan huske har Xyp været primær anker, ham og Magisk, indtil han tog en pause og gla1ve overtog hans ankerolle, mens es3tag spillede rotations. Så jeg tror vi har set det en anelse forskelligt.

Til din anden post. Jeg skrev aldrig at Xyp skal være entry som T. Jeg nævnte ham som lurk, mens blame i stedet rykker over og spiller 2nd entry/trade, som du nævnte, evt. med Staehr som main entry.
#101(Med 6 svar)
14. oktober 2022 kl. 18:34
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Es3tag var slet ikke med det tidspunkt jeg snakker om
Det var
glaive
devve
xyppe
magisk
dupreeh

dengang Astralis spillede bedst...

Jeg tror ikke helt du forstår at med en 2nd entry menes der en der kan entry på den anden side af mappet/site i mit tilfælde med min opstilling.
Dvs man spiller med 2 entries, læs opslaget igen. De 2 entries står på forskellige sider af mappet og tager kontrol, man kan også kalde det en forward spiller. Blame SKAL spille support i de situationer her da han netop er pisse god til at trade, dvs han skal kaste nades og smide zyphon eller staehr op i denne situation. Ville være synd i nogen givet situation at smide ham ind først.
Jeg har heller ikke skrevet at du skrev xyp skulle være entry..........

Jeg har blot skrevet at det ikke ville fungere (Som det heller ikke gør) Hvis både xyp og blame spiller på samme side af et map på tsiden.

Der er en af dem der bliver tvunget til at gå først, og det er xyp. Da blame er kongen af trades.
#102(Med 3 svar)
14. oktober 2022 kl. 22:28
DOMINA7HOR
Yes, og der var Xyp mainly anchor på CT, for jeg husker klart gla1ve overtog hans CT, mens es3tag spillede rotations, efter es3 kom til.

Med blame er vi enige. Han skal sættes mere i scene. Og har du pludselig Staehr til at entry, blame til at trade, plus devve på stokken, så synes jeg der er potentiale. Så skal Xyp og gla1ve nok levere stabilt.

I blame og devve alene har du, sammen med stavn, Danmarks pt. bedste spiller, plus den bedste AWP i devve (ja, jeg tror han går direkte ind hvor han slap, så god er han).
#103(Med 2 svar)
14. oktober 2022 kl. 22:57
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Xyp og glaive skal heller ikke spille kontrol på t siden sammen.
Det forklarer jeg også i #99.
Xyp og glaive spiller begge support roller. En IGL burde ikke bruges til entry, og xyp skal hvert fald slet ikke, som vi er blevet enige om.
#105(Med 1 svar)
15. oktober 2022 kl. 01:17
DOMINA7HOR
Hvad fabler du om? Jeg talte om deres CT-roller. Okay, lad os få det på det rene. På CT er og har Xyp alle dage været, så længe jeg kan mindes, spillet anker på CT og support på T.

Da es3tag kom til overtog han Xyps rolle som support på T-siden, mens gla1ve overtog hans anker-rolle på CT. Tidligere havde gla1ve spillet rotations på CT.

Bubzkji har tidligere forklaret CT balancen meget godt, da han var gæst hos HLTV Confirmed. Her brugte han Astralis i deres prime som bedste eksempel, med den perfekte balance med 2 anchor (support) (Magisk og Xyp), 2 rotating spillere (gla1ve og dupreeh) og 1 AWPer (device). Balancen på det hold forsvandt efter udskiftningerne. Dog til dels lige med undtagelse af ÷Xyp, +es3tag, fordi de blot gav es3 Xyps T-roller og gjorde gla1ve til CT anchor, med es3 som rotating.
#107(Med 0 svar)
15. oktober 2022 kl. 09:25
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
#106
#104(Med 1 svar)
15. oktober 2022 kl. 01:04
DOMINA7HOR
"Jeg tror ikke helt du forstår at med en 2nd entry menes der en der kan entry på den anden side af mappet/site i mit tilfælde med min opstilling.
Dvs man spiller med 2 entries,"

Øh, nej, btw.
"The 'Second Entry fragger' is the player that supports the main 'Entry fragger' from behind. Second entry is often also known as the second guy in, or the playmaker. He is the player that capitilizes on the information that he recieves from the entry-fragger. If the Entry-fragger doesnt get the first kill he is the guy to avenge him."
#106(Med 0 svar)
15. oktober 2022 kl. 09:33
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Magter ikke diskutere det her mere. Du svarer i øst når jeg svarer i vest.
Forhold dig til #99 det var den vi snakkede om. Jeg nævner på ingen måde ct side i den kommentar..
Astralis fungerer ikke ligenu det er facts og derfor skifter de ud.
Jeg mener ikke xyp9x rent rollefordelt passer ind med blamef og en support igl og den holdning har du ikke. Og det er fint så er vi bare enige om at være uenige.
Jeg håber stadig inderligt de sælger xyppe eller bænker ham. :)
#99(Med 0 svar)
14. oktober 2022 kl. 13:58
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Lad os bare tage en typisk t default på fx. inferno

Blamef og zyphon arbejder sammen hvor blame supporter zyphon med nades
Reffe og staehr arbejder sammen hvor reffe supporter staehr med nades


Hvem end der har spawn til bananen tager banan med device hjælp (medmindre device har en plan om et peek et sted)

De andre 2 går street/apps/midd og begynder at trække cts nades og overtage midten hvor device så kan komme op og hjælpe efter de andre 2 har taget banan. Evt zyphon også, da blame herefter kan blive sat af på banan som lurk.

Er det den anden vej rundt bliver han bare sat af på a i apps eller noget :)

Det her kunne sagtens fungere med xyp9x istedet for blame også, men det er sådan jeg havde tiltænkt rollerne på t siden på det lineup jeg nævner der.

Det her ville til gengæld aldrig fungere hvis blame og reffe var parret op og zyphon helt blev udelukket fra lineuppet. Det kan jeg ikke se ske. Blame er en af de bedste spillere i verden til at trade så han skal ikke være forrest og entry, og xyp9x skal fandme heller ikke når hans aim sejler og han er så god med sine nades

Så de 2 ville jeg aldrig parre op sammen, hvilket er et af problemerne i Astralis lige pt.
De har 3 spillere der skal have den samme rolle
Altså en igl der supporter en blame der supporter og en xyppe der supporter.

OG DET FUNGERE IKKE
Jeg tror personligt ALDRIG at xyppe og blame kommer til at fungere på samme lineup medmindre de får en igl der er direkte dedikeret til entry. Og de så spiller modsat af hinanden på t side default.
#60(Med 4 svar)
13. oktober 2022 kl. 17:42
granzales
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Så Staehr skal sige farvel til major og goddag til et projekt, der ikke har fungeret i 2-3 år? Jeg ville tænke mig rigtig godt om.
#61(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 17:46
r1kke
Sølv Sæsonkort Sæson 16
$$$$$
#62(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 17:57
granzales
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Der er altså også $$$$$ i at være majordeltager :D
#63(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 17:58
DOMINA7HOR
Ja, fordi Astralis kommer aldrig til at spille en Major igen, og for spillerne betyder det heller ikke noget, at spille fast i ESL/EPL og BLAST, til de helt store turneringer.
Min ven, det er sådan CS-fødekæden er. Deal with it. Ligesom spillerne.
#64(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 17:59
granzales
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det var dog en nedladende kommentar.
#67(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 18:15
DOMINA7HOR
Well, det giver god mening for Astralis, at gå efter Staehr. Hans profil passer godt i forhold til, hvad de står og mangler. På T-siden kan han gå direkte ind og tage k0nfigs rolle, og meget passende give dem noget tiltrængt aggressivitet. På CT-siden kan han passende gå ind og spille en af de to anchor-spots, med Xyp som den anden anchor, alt imens gla1ve kan gå tilbage til sin rolle som rotationsspiller på CT-siden, hvilket jeg synes passer ham bedre end anchor-rollen. Plus med device som en del af lignende, kan det forhåbentlig give dem bedre balance på CT-siden.
På T-siden kommer både devve og Staehr med noget tiltrængt x-factor.

Når det så er sagt, så tror jeg ikke det bliver nemt for Astralis, bare lige at snuppe Staehr. Vi så hvordan det gik, da ENCE forsøgte at hente lauNx. Sprout var rimelig stålfaste og stod ved, at de ikke ville sælge på det tidspunkt. Det bliver nogle lange og hårde forhandlinger. Og set fra Sprouts perspektiv, så ville jeg trække den ud til under og efter Majoren. Spiller Staehr et brag af en Major, så stiger hans værdi og prisen på ham naturligvis også. Jeg mener med andre ord, at Sprout er i et endnu bedre forhandlings udgangspunkt, end det var tilfældet da ENCE bankede på deres dør, i forsøget på at hente lauNx.
Der venter nogle svære forhandlinger.

Og om Farlig så kan blive nøgle i eventuelle forhandlinger, som en del af en eventuel "byttehandel," hvor Astralis sender en pose penge plus Farlig afsted til Sprout?
Well, det kunne være en mulighed - hvis Sprout vel at mærke også sælger deres AWP'er, slaxz. Men sker det, så mangler de stadig en erstatning for Staehr, og så er spørgsmålet om de ikke også bare skulle forsøge at sælge lauNx og gå 100% dansk.
Jeg er sikker på BERRY nok kan finde to nye skud på stammen, til at erstatte Staehr og lauNx (Tauson, notaN, Buzz... and so on). Og hvis lauNx ligeledes spiller en stærkt Major, så er jeg sikker på der nok er nogle hold, som forhører sig på ham. TSM kunne også være et bud, hvis de samler et internationalt hold i Europa.
#69(Med 1 svar)
13. oktober 2022 kl. 18:28
Onychiax
Der skal skiftes mere ud end EN… nu har vi i to år set at de ældre spillere, som har været i Astralis længe har trukket dem ned i niveau samt en meta der ikke eksisterer længere..
nyt line-up..

Kunne godt se:
BlameF
Zyphon
Staehr
Dev1ce
+1 (talent 18-20 år), som også skal være sulten efter titler og ikke at møde op til en Hvidt-talk og kaffe
#74(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 19:23
DOMINA7HOR
Logisk nok vil der netop blive skiftet mere end en hvis både device og Staehr kommer.
#79(Med 8 svar)
13. oktober 2022 kl. 20:38
Hunt
Hvis Sprout sagde nej til 100k euro for Launx fra Ence så siger de vil også nej til Astralis nu, de virker til de rent faktisk har penge bag sig til at holde på spillerne.

Astralis virker heller ikke som holdet der går ud og bruger mange penge på spillere. (med tanke på en spiller som valde der blev valgt fra fordi man skulle betale for ham..)

Derudover er det sportsligt et skridt ned af og vil nok også være det min. 1 år ud i fremtiden. Astralis er heller ikke lige frem kendt for at få det bedste ud af de talenter de henter.

Håber Staehr vælger at blive i Sprout og udvikle sig min det næste års tid uden det pres der vil komme af et skifte til Astralis.
#85(Med 7 svar)
14. oktober 2022 kl. 01:02
DOMINA7HOR
Nu må det stoppe. Gider du og andre ikke godt lade være med, at påstå det er et skridt ned rent sportsligt ? Det er det rene f...ing nonsense.

Fordi Sprout lige har haft lidt optur her på det seneste, gør dem ikke til en bedre sportslig mulighed i det store hele. Astralis er en større org, og der er flere penge i det, selv om Sprout er okay godt med. Derudover er de partner-team hos både ESL og BLAST, hvilket garanterer dem en sikret plads i de største turneringer, noget som Sprout ikke kan garantere, hvorfor Astralis rent sportsligt aldrig kan være et skridt op fra Sprout. Det har intet med holdets nuværende form og forfatning at gøre. I det store hele er Astralis stadig mere attraktivt og en større udfordring rent sportsligt, fordi de modsat Sprout som nævnt er garanteret en plads i det bedste selskab - det er Sprout ikke - og det ændrer en Major-kval. ikke på.

Rent sportsligt er Astralis, grunder flere faktorer, stadig mere attraktivt end Sprout. Punktum.
Tag Flames som et eksempel. De var godt kørende og så videre, men hvad skete der med dem? Hvem siger de ikke kunne have præsteret stærkt hvis de var blevet sammen? Men 4/5, plus vorborg, er nu hos ESL/BLAST partner teams, med større eksponering, større sportslige udfordringer, flere GARANTEREDE kampe på øverste hylde, bedre lønninger...
De tog alle et sportslig skridt op, til sportsligt mere attraktive destinationer, på flere parametre, også selv om Flames på det tidspunkt var et top 10 hold.
#86(Med 6 svar)
14. oktober 2022 kl. 01:41
Hunt
Vil man til major eller ikke?

Hvor meget fremtid er der i spillerne hos Sprout vs Astralis?

Sprout har stadig deres tyske spot til EPL og Cologne hvor de kommer nemt med.

Jo bestemt har Astralis partner spots, men rent Sprout med det hold de har nu godt ende op som Heroic/Gambit gjorde hvor de blev inviteret til alt alligevel pga ranking. Lidt ligesom movistar har været med de sidste 4-6 måneder.
#89(Med 2 svar)
14. oktober 2022 kl. 11:00
DOMINA7HOR
Jeg kan sagtens være med på idéen om, at det nok er sjovere at være Sprout-spiller, end det at være Astralis-spiller den næste måneds tid. Klart. Men den logik du fremfører, svarer til at sige, at på baggrund af et øjebliksbillede, så er Silkeborg mere attraktiv end FC København, også på den lange bane.

Uanset hvordan du vender og drejer det, så ændrer denne ene Major kvalifikation, samt dertilhørende Major-deltagelse, eller manglen på samme, ikke på, at Astralis fortsat er mere attraktivt og over Sprout i fødekæden.

Og hvor vil du hen med spørgsmålet, om man vil til Major eller ej? Siger din krystalkugle, at Astralis, det største house hold brand og mest vindende hold i Major-historien, har spillet deres sidste Major?
Og det er ikke længere attraktivt for spillere, at komme til Astralis?
Hvis du som spiller har ambitioner, hvem vil så ikke gerne kunne sige, det var mig der var med til at genrejse Astralis?

Hvorfor tror du, at fodboldspillere stod i kø for at skifte til FC Barcelona, selv om det var en synkende skude lige pt.? Du undervurderer gevaldigt alene navnet og brandet Astralis.

Selv om det var nemt for dem, at kvalificere sig, så er der intet attraktivt i at spille ESL Meisterschaft eller ESL Challenger/Conference League. Og hvis det var så nemt, hvorfor har de så ikke været med hver gang ved de seneste events? Når man endvidere kigger på hvordan de har gjort det til disse events, så er der intet attraktivt over det. Selv Astralis med et brækket ben gjorde det glimrende til Cologne, taget deres nuværende forfatning i betragtning.

Men Sprout ender ikke der. For de er ikke på det niveau. Heroic og Gambit/C9 er landet der fordi de har præsteret på topniveau over en længere periode.

Du kan vende og dreje den lige så meget du vil, men det gør ikke Sprout mere attraktiv end Astralis, og det gør dem ej heller til et sportslig skridt op.
#91(Med 0 svar)
14. oktober 2022 kl. 11:10
Hunt
Ikke på den lange bane nej, men selvom Astralis har partner spots ligesom EG. Så betyder det ikke at det er fedt at være på sådan et hold. EG har jo længe haft deres spots men lignet hold som slet ikke gad være der og hvis ikke Astralis snart spænder hjelmen så ender de samme sted.

Sprout har major spot og "tysk vej til Cologne"
Astralis har ESL spot og Blast spot

Så selvom det på lang sigt ville være bedre hos astralis, så tror jeg ikke på at det er bedre før tidligst sommer 2023.

Det kommer vel også an på hvilket hold Astralis kan få bygget sammen, for hvis det "bare" er -farlig -konfig og +device +Staehr, så har man stadig 3 spillere der ikke er gode nok. blamef som ikke kan finde ud af hans rolle, xyp der har mit faceit lvl 4 aim og glav1e som spiller som det var 2019 og har det svært med at spille i 2022.

Så medmindre Astralis kan sikre der sker mere end det jeg lige har nævnt, så mener jeg stadig at for resten af 2022 og langt ind i 2023 ville være bedre for Staehr at blive i Sprout. Både for udvikling under bedre forhold og lige her og nu også sportsligt.
#96(Med 0 svar)
14. oktober 2022 kl. 13:33
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Fejl svar er i #98
#94(Med 2 svar)
14. oktober 2022 kl. 13:04
JakobHelms
"Sprout har stadig deres tyske spot til EPL og Cologne hvor de kommer nemt med."

Det kræver 3 spillere der bor i Tyskland, og svjv. er ingen af de danske spillere flyttet derned, så min opfattelse var, at de nu havde droppet det. De overvejede på et tidspunkt (da de gik ned til 2 tyske spillere) at have en stand-in, der boede i Tyskland, men den plan tror jeg er lagt på hylden nu, specielt fordi LauNX på daværende tidspunkt heller ikke boede i Tyskland.
#95(Med 1 svar)
14. oktober 2022 kl. 13:09
Hunt
Bruger de ikke bare 2 random tyske spillere fra fpl når de kampe skal spilles. De ligger pt stadig fint til at gå i playoff og de holder der ellers spiller der er ikke lige frem super gode. (BIG er ikke med, så det er resterne af den tyske scene. Tænker også Vitality med 2 spillere fra powerligaen ville køre resten af powerligaen over)
#97(Med 0 svar)
14. oktober 2022 kl. 13:27
JakobHelms
Jo, det gør de åbenbart. De har en playoff-kamp på mandag med P4trick og red på holdkortet, og har så åbenbart brugt Staehr/Zyphon/Refrezh på skift til de sidste to pladser. De gik så dog kun 3-2 i selve turneringen, så helt kørt over blev de mere faste tyske hold ikke.
#83(Med 0 svar)
13. oktober 2022 kl. 22:54
Pingonether
Sprout sagde temmelig hurtigt nej dengang nyheden var ude så vidt jeg hører.. Godt valg.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.