POWER Liga-finalerne skydes i gang
00D : 12T : 27M : 01S
s1mple og Falcons spiller med i BLAST Premier Spring Showdown.

s1mple får sin Falcons-debut mod dette hold

Onsdag får s1mple sin debut for Falcons i BLAST Premier Showdown.

Onsdag aften får s1mple sin officielle debut for Falcons, når han og resten af holdet spiller med i BLAST Premier Spring Showdown.

Her er det svenske Metizport, som kvalificerede sig til BLAST-turneringen gennem RES Western Europe Masters Spring, der står på menuen.

s1mple blev præsenteret i Falcons den 19. februar, hvor han tog direkte over for BOROS, der nu tager pladsen på bænken. Den ukrainske superstjerne er ikke hentet på permanent kontrakt, da han blot er på lånekontrakt.

Falcons, Magisk og s1mple er ikke havnet i samme side af brackets som Heroic, hvorfor begge mandskaber kan gå videre, såfremt de vinder tre kampe i streg.

BLAST Premier Spring Showdown afvikles nemlig som single-elimination med bedst-ud-af-tre-kampe, hvor kun to af de i alt 16 hold går videre til BLAST Premier Spring Finals, der afvikles i London til juni.

Brackets ser således ud:

  • USA Complexity vs. OG

  • Danmark Heroic vs. NIP
    --

  • Verden Liquid vs. SAW

  • Cloud9 vs. Rare Atom
    --

  • Spirit vs. USA Elevate

  • GamerLegion vs. BIG
    --

  • Monte vs. Brasilien Imperial

  • Falcons vs. Sverige Metizport

#1(Med 26 svar)
5. marts 2024 kl. 22:47
Hunt
Metizport.. Metizport kalder vi "dette hold"

Vent til "dette spiste s1mple til morgenmad" og "dette gjorde astralis bare ikke"
#2(Med 25 svar)
5. marts 2024 kl. 22:51
ZoNe
Butthurt……kalder vi det der jeg kommer fra.
#3(Med 24 svar)
5. marts 2024 kl. 22:52
Hunt
Eller dårlig journalistik kan vi også kalde det
#4(Med 3 svar)
5. marts 2024 kl. 23:03
ZoNe
#2
#6(Med 2 svar)
5. marts 2024 kl. 23:19
Hunt
#3
#14(Med 1 svar)
6. marts 2024 kl. 08:11
nylsnej
#4
#15(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 08:20
Smackyy
#5
#13(Med 4 svar)
6. marts 2024 kl. 07:55
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du hader jo at være her.
#17(Med 3 svar)
6. marts 2024 kl. 09:10
Hunt
Så man må ikke give feedback hvis man ellers er tilfreds?
#20(Med 2 svar)
6. marts 2024 kl. 10:25
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du må gøre, hvad du vil.
#22(Med 1 svar)
6. marts 2024 kl. 10:26
Hunt
Så hvad ee dit problem i #13?
#23(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 10:33
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg tror ikke, at det er mig, der har et problem.
#26(Med 14 svar)
6. marts 2024 kl. 11:22
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hvorfor er det dårlig journalistik?
#33(Med 13 svar)
6. marts 2024 kl. 13:26
Hunt
Der er ikke en god sammenhæng mellem overskrift og indhold, andet end clickbait.

På papiret dårlig journalistik, men godt for clicks.
#34(Med 9 svar)
6. marts 2024 kl. 13:41
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Haha - godt så. Jeg skulle lige være sikker på, at dét var til grunden for, at du synes, det er dårlig journalistik...

Og når nu vi har det på det rene, kan jeg jo meget passende linke til følgende artikel, hvor du råbte højt om, at det ikke var clickbait, fordi artiklens indhold netop leverede, hvad overskriften lovede:
dust2.dk/nyheder/41588/kscerato-blev-kontaktet-af-..

For at citere det som du selv skrev:
"Det er ikke clickbait bare fordi i somehow forventer mere end hvad man burde forvente."

Så fortæl mig lige, hvordan overskriften på denne artikel, ifølge dine egne ord i #33, er clickbait, men at du tilbage i november 2023 var så meget imod alle andre og mente, at dét ikke var clickbait?

"Der er ikke en god sammenhæng mellem overskrift og indhold" - det er der da?

"s1mple får sin Falcons-debut mod dette hold" - artiklen leverer svaret, som du så fint selv kunne læse dig frem til i #1 - svaret er Metizport.

Du er sgu inkonsistent i din muggenhed.
#37(Med 1 svar)
6. marts 2024 kl. 16:26
rodeo
Slap nu af bro
#39(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 16:45
RasmusRoev
Han har da en super god pointe?
#40(Med 6 svar)
6. marts 2024 kl. 18:01
Hunt
Begge dele kan sagtens være sandt, der er jo ikke et overall rigtig/forkert svar til alle enkeltsager. Det er jo en personlig vurdering fra sag til sag.

Hvis jeg spørg dig er 10.000 mange penge?
Ja, hvis du finder 10.000 på gaden
Nej, hvis du skal købe et hus
#43(Med 5 svar)
6. marts 2024 kl. 18:15
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Den køber jeg ikke - især ikke fra dig. Var det enhver anden person, der skrev dette i den anden artikel, var du lynhurtigt på tasterne til at fyre alt mulig bullshit af. 😂

"Det er ikke clickbait bare fordi i somehow forventer mere end hvad man burde forvente."
#47(Med 4 svar)
6. marts 2024 kl. 20:16
Hunt
Kan sige det igen "Begge dele kan sagtens være sandt, der er jo ikke et overall rigtig/forkert svar til alle enkeltsager. Det er jo en personlig vurdering fra sag til sag."

Du kan vel se min kommentar ovenover..

Det er jo "Hvad forventer jeg" vs "hvad der faktisk er"

Det er jo hverken rigtig eller forkert, da du, jeg, Peter kan have hver vores ide om hvad vi forventer ud fra den overskrift.
#49(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 20:35
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Godt, så vi er omsider enige om, hvad clickbait er. Så var det jo en total unødvendighed at skabe sig sådan i den anden artikel.
#50(Med 2 svar)
6. marts 2024 kl. 21:32
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hahaha, hvor er du langt ude :D
#51(Med 1 svar)
6. marts 2024 kl. 21:47
Hunt
Godt svar :)
#53(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 22:05
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Ja det er godt med dig, do :)
#48(Med 2 svar)
6. marts 2024 kl. 20:29
Ember
Jeg er journaliststuderende og ville sige, at den opfylder da flere kriterier for en god overskrift end en dårlig.

Eksempelvis:
En overskrift skal:
1. Dække
a. Dække indholdet i historien
2. Vække
a. Vække opmærksomhed
3. Ægge
Pirre til videre fordybelse
Men hey! Hvem bestemmer hvad der er en god overskrift?
Det gør du selv. Det kommer jo an på målgruppen og idéen med artiklen.
Hvad giver flest clicks, og hvem BLIVER og faktisk læser artiklen?

Jeg ville argumentere for, at denne overskrift er bedre end eksempelvis:
1. S1mple skal spille mod Metizsport / svensk hold i debut
2. Her er grupperne til Blast Spring

S1mple er jo et kæmpe navn, så det giver mening at man prikker lidt til læseren. Man vil jo gerne læse noget om S1mple. Det er da ligegyldigt hvilket hold han skal spille debut mod. Stadig en fin overskrift hvis du spørger mig :D
#52(Med 1 svar)
6. marts 2024 kl. 21:51
Hunt
"Det kommer jo an på målgruppen og idéen med artiklen.
Hvad giver flest clicks, og hvem BLIVER og faktisk læser artiklen?"
-Det beskriver det vel fair nok, bliver nok mest triggered over delen "mod dette hold", det er imo helt nede sammen med "du gætter aldrig hvad der skete" eller "du gætter aldrig hvad der var under huset".

Synes mulighed 2 havde været bedre, men det er vel meget subjektivt.
#62(Med 0 svar)
7. marts 2024 kl. 10:36
Ember
Fair :D
#5(Med 0 svar)
5. marts 2024 kl. 23:13
Madsen
Jeg tror ikke vi ser S1mple på hans gamle niveau nogensinde igen trods at jeg håber det!
#7(Med 29 svar)
5. marts 2024 kl. 23:23
Frankyou
Jeg er pivhamrende anti-Saudi og deres greenwashing alt i mens de voldbryder alle menneskerettigheder i verden, men det er godt nok lidt spændende at se magisk spille med Simple og hvordan, eller om, de får det til at fungere. Bare for 'the fuck of it' håber jeg at de flækker lidt i starten.
#8(Med 28 svar)
5. marts 2024 kl. 23:27
Hunt
Er du ok med turneringer i Danmark eller USA?

Hvis ja, så er du absurd dobbeltmoralsk... det må være enten eller..
#9(Med 6 svar)
5. marts 2024 kl. 23:40
Frankyou
Jeg er ikke sikker på, hvad du mener, men hvis der er fusk og fordækte ting ved turneringer i Danmark, så, ja, så er jeg dobbeltmoralsk. Jeg ved bare, at Saudi er komplet bindegalt og det er ikke til diskussion.
#11(Med 4 svar)
6. marts 2024 kl. 02:13
Hunt
Så er det et ja til dobbeltmoral. I det mindste kan du selv se det..
#27(Med 3 svar)
6. marts 2024 kl. 11:31
Frankyou
Der er en klar forskel på lande som Danmark og Saudi Arabien. Mener jeg at Saudi har en sportwashing-agenda i disse år, og at de har et torturerende, ufrit og enormt utiltalende voldsregime som bruger Magisk, Zonic etc. for at legitimere deres ufredelige færd? Ja? Hvis du ikke selv ved det, og bare interegerer for at spille smart, så er du jo faktisk bare en kegle brormand. 😂
#32(Med 2 svar)
6. marts 2024 kl. 13:25
Hunt
Siger ikke det er fedt, men hvis du skifter saudi ud med dk. Skifter magisk, zonic ud med em fodbold og tour de France. For at gøre danske Fuck ups ok. Det er præcis det samme, men det er ikke et problem?
#35(Med 1 svar)
6. marts 2024 kl. 13:56
Frankyou
Nej. Det er ikke det samme for mig. Slet ikke. Jeg synes ikke man kan sammenligne de dårlige ting Danmark gør med det Saudi-Arabien gør. Så hvis jeg hellere vil promovere et land, hvor man har ytringsfrihed, religionfrihed og noget der efterhånden minder om ligestilling, så lander det bedre hos mig. Forskellen er også, at du kan sidde på nettet og svine dit eget land til, og i følge grundloven skal du bare give los. Det samme gælder for USA. Vi er velkommen til at gå på gaden og prøve at ændre ting, der ikke fungerer, hvis vi har lyst. Hvis ikke du kan se forskellen, så må du sgu åbne en bog eller betale for at gå til et foredrag med en du stoler på makker😊
#42(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 18:04
Hunt
Så fordi vi har ytringsfrihed så kan vi bare se udover de syge ting Danmark hat gjort som land?

Ligemeget hvor meget lort vi laver er det bare ok, for vi har jo ytringsfrihed..
#38(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 16:40
Unlucky-Luke
De lever af alt det gas og olie vi køber af dem her i vesten, så det er sku fint de bruger nogle af de penge på noget cs og især med danskere på holdet som helt sikkert tager nogle af de penge med hjem til dk ;)
#10(Med 9 svar)
6. marts 2024 kl. 00:46
Kristja
Man kan jo godt hade regeringen her hjemme, samtidig med at man hader Saudi? Eller er jeg forkert på den? 😅 Vores regering er ihvertfald ikke noget at råbe hurra for, og skattekronerne bliver sløset væk, og absurd latterlige krav bliver stille til landmænd. Men det er selvfølgelig ikke i nærheden af hvad man høre om i Saudi eller Rusland eksempelvis ^^
#12(Med 8 svar)
6. marts 2024 kl. 02:17
Hunt
Det kan man sagtens, men ser bare ikke folk der fordømmer danske hold eller turneringer på dansk jord fordi de sidste mange danske rgeringer har gjort som de har gjort..

Så Saudi laver lort, de laver hold/events = sportswashing
Danmark gør det samme, men det er ikke sportswashing?

Nu ved jeg godt du ikke direkte har nævnt det her før, men folk herinde har tit nævnt det første som værende ikke ok mens det andet kun er godt.

Begge dele er fair at mene, men synes man så i det mindste må mene det samme om begge dele. Lidt enten eller.

Vi trækker jo heller ikke en direkte snor mellem danske politkkere der laver fuck ups og så dikrete over til astralis eller fck. Men gør det gerne med Saudi.
#19(Med 2 svar)
6. marts 2024 kl. 09:40
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Forskellen er vel, at der er spekulationer i, at Falcons rent faktisk bliver finansieret af den saudiske stat, mens Astralis og FCK ikke gør.

I den her sammenhæng er det bedre at sammenligne med BLAST, der er delvist finansieret af den danske stat.
#21(Med 1 svar)
6. marts 2024 kl. 10:25
Hunt
Så blast, em fodbold, tour de France, håndbold em/vm osv kan vi sætte i stedet for.

Det ændrer ikke min pointe.
#24(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 10:33
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Nej, og den diskussion tror jeg bare, jeg springer over i dag.
#28(Med 4 svar)
6. marts 2024 kl. 11:38
Frankyou
Du ved ikke noget om politik, ven. Det giver ikke mening at sammenligne et demokrati, eller noget der forsøger at være det, med et autokrati, der med næb og kløer gør sig så indflydelsesrige og infiltreret i vesten som muligt, så de måske ikke bliver næste halshuggende, homodræbende, kvindeundertrykkende og pressefængslende land på sanktion -og isolationslisten.
#31(Med 3 svar)
6. marts 2024 kl. 13:23
Hunt
Stærkt du lige fortæller mig jeg intet ved om politik..

Igen jeg siger bestemt ikke de ting Saudi lg lign al de gør er okay. Slet ikke.

Jeg kunne også bruge en masse grimme ord om de ting fx us/dk har gjort.
#56(Med 2 svar)
6. marts 2024 kl. 23:15
Frankyou
Tja, det kunne du. Det kunne jeg også. Men det er ikke konteksten her og hvis du selv kunne vælge, hvilket land tror du så helst du ville bo i. DK eller Saudi?
#58(Med 1 svar)
6. marts 2024 kl. 23:18
Hunt
Så din præmis er at så længe et andet land gør værre ting end Danmark, så skal vi ikke gøre noget ved det Danmark gør.
#59(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 23:41
Frankyou
Hvilket land synes du er det mest latterlige af de to?

I øvrigt har jeg haft en fortid som brostenskastende rebel fra Nørrebro. Jeg har taget mine friheder og ytret mig hele mit liv. Jeg skal nok deale med det, jeg synes er ufedt. Lige i øjeblikket synes jeg, at Saudi er bindegalt og på en ret modbydelig måde prøver at købe aflad gennem sport. Det er, i min optik, ikke sammenligneligt. Men, Hunt, jeg har aldrig set dig give dig en tomme herinde, og du falder let i kategorien belærende og anmassende. Jeg synes, diskussionen er sjov/spændende. Men jeg synes ikke, at konteksten giver mening eller danner fundament for en debat.
#16(Med 10 svar)
6. marts 2024 kl. 08:23
nylsnej
Det er fuldstændig absurd, at du sidder i Danmark og føler behov for at forsvare det menneskerettighedsundertrykkende kongedømme.
#18(Med 9 svar)
6. marts 2024 kl. 09:12
Hunt
Jeg forsvarer ikke de dårlige ting Saudi gør, men du har ikke behov for at se de ting dk/us gør?
#29(Med 8 svar)
6. marts 2024 kl. 11:41
Frankyou
Det har jo ikke intet med sagen at gøre. Hver gang jeg hylder en skive hvidt brød med mellemlagret ost, skal jeg jo ikke forsvare kvaliteten ved et fulkornsrugbrød samtidigt. Tænk!
#30(Med 7 svar)
6. marts 2024 kl. 13:18
Hunt
Det ændrer ikke min pointe
#36(Med 6 svar)
6. marts 2024 kl. 13:59
Frankyou
Jo. Det har alt med sagen at gøre. Sagen er, at du ikke formår at forstå konteksten. Vi lever et sted, hvor der næsten er folkelig pligt til at gøre grin med dem, der bestemmer. Allerede der er vi milevidt forbi din pointe imo.
#41(Med 5 svar)
6. marts 2024 kl. 18:02
Hunt
Så når vi bare gør sjov ud af at bombe et andet land i årtier, så er det bare ok?

Imo nej
#44(Med 1 svar)
6. marts 2024 kl. 18:21
ZoNe
#2
#46(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 20:13
Hunt
#3
#54(Med 2 svar)
6. marts 2024 kl. 23:12
Frankyou
Vi har ikke bomber Saudi Arabien. Men, jo, i princippet er det rigtigt. Vi kan, må og bør sige fra overfor de folkevalgte - vigtigt element i vores diskussion her - hvis de bomber et andet land, og vi er uenige med deres beslutning.
#57(Med 1 svar)
6. marts 2024 kl. 23:16
Hunt
Enig.

Ikke Saudi Arabien nej, men Afghanistan og Irak.
#60(Med 0 svar)
6. marts 2024 kl. 23:47
Frankyou
Jeg kan jo ikke gøre for, at ikke alle mine landsfæller stemmer Ø som jeg selv. Til gengæld har jeg fået lov til at stemme, demonstrere, råbe og skrige på om, hvor tåbelig krig er. Også uden at blive stenet eller kastet i spjældet.
#25(Med 5 svar)
6. marts 2024 kl. 10:53
PtrsN
Kan vi ikke indføre en ny regel her i kommentarsporet: lad Hunt skrive hvad han vil, men lad please være med at svare eller stille ham spørgsmål 😵‍💫
#45(Med 3 svar)
6. marts 2024 kl. 18:25
ZoNe
Nej det er netop problemet i DK, berøringsangst, manglende kritiske holdning til andres krænkelses parathed, osv osv.
#55(Med 2 svar)
6. marts 2024 kl. 23:13
Frankyou
Der har ikke fra min side været snak om at være krænkelsesparat, hvilket også er et helt latterligt ord, som er blevet populært blandt dem, der ikke orker at se en sag fra flere sider.
#61(Med 1 svar)
7. marts 2024 kl. 06:02
ZoNe
Så hende der lige var i fjernsynet, og følte sig krænket over der var flere gadenavne med med mænds navne end kvinder, hvordan hulen ser man den fra 2 sider uden at grine? Så har man ski for lidt at gå op i.
Men ja lad os da bare tiestille og håbe det går væk, vi må jo endelig ikke være kristisk for så kan de rigtigt føle sig krænket, lidt ala Hunt 🫣😉
#64(Med 0 svar)
8. marts 2024 kl. 22:14
Frankyou
Tja, der er idioter alle vegne. Der er vi helt enige. Men det hjælper ikke, at du bliver krænket over idioterne, som også føler sig krænket over bagateller. Men kan nu grundlæggende godt forstå at kvinder er en smule tossede over at de tjener 4 procent mindre i forhold til mænd, og at de skal finde sig i at blive klasket i røven og råbt efter på gaden. Derimellem er der dumme ting, som endnu dummere medier laver til en historie. Nå, men det er jo også lidt lige meget i konteksten CS😂
#63(Med 0 svar)
7. marts 2024 kl. 10:43
Ember
Hunt oprettede sin profil på Dust2.dk d. 1 september 2020.
Det er 1.283 dage siden: 1. september 2020 - 7. marts 2024
Han har skrevet intet mindre end 4375 kommentarer.
Det er gennemsnitligt 3.4 kommentarer om dagen siden 1/9/2020.

Jeg tror ikke du stopper ham :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.