Astralis er ude af IEM Cologne 2024.

G2 BANKER ASTRALIS UD AF IEM COLOGNE 2024

Det er en kendsgerning, at Astralis er ude af IEM Cologne, de tabte 1-2 til G2.

Astralis nåede ikke længere end IEM Cologne-gruppespillet. Det skete efter de led et nederlag til G2.

Mandag aften i Köln skulle Astralis møde G2 i kampen om overlevelse i IEM Cologne 2024.

NiKo fra G2 gav søndag udtryk for, at G2 skulle vinde over Astralis, som han ikke mener er et ligeså godt hold som G2.

Astralis havde muligheden for at modbevise NiKo, mandag aften.

Første map beviste G2 og NiKo, hvorfor de er blandt de bedste hold i verden, da de fuldstændig kørte danskerne over på Dust2 med 13-1. Der var endda plads til spas på serveren, da m0NESY ydmygede br0 med et knifekill.

Kniven blev anvendt igen i første runde af næste map, da jabbi blev stukket i ryggen af NiKo.

Det var dog en bedre omgang fra Astralis på Mirage, som fik fire runder inden sideskiftet.

Pistolrunden blev også vundet af Astralis på deres T-side, hvilket skabte et momentum for drengene i de bordeauxfarvede trøjer, som kun gav to runder væk, hvilket betød, at Astralis kom stærkt tilbage på andet map og sikrede et tredje map.

Staehr lovede en bedre Ancient

Næste map skulle afgøres på Ancient. Netop Ancient spillede de også i nederlaget til NAVI, hvor de tabte 4-13. Kort efter kampen fortalte Staehr, at de havde en dårlig dag på banen.

Mandag aften startede de hellere ikke godt på Ancient, hvor de allerede inden sideskiftet var bagud 3-9. Efterfulgt af en tabt pistolrunde var kampen nærmest så godt som ovre for Astralis.

Det endte med et nederlag på 3-13 på Ancient.

Astralis er nu ude af IEM Cologne, mens G2 spiller videre til gruppefinalen i lower bracket, hvor de enten møder The MongolZ eller paiN.

Astralis' næste kamp bliver til ESL Pro League Season 20, som starter den 3. september.

Astralis
1 - 2
G2
Alle maps
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 39 - 38 +1 82.7 62.3% 0.97
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 31 - 44 -13 64.5 66.0% 0.80
Danmark Martin 'stavn' Lund 28 - 41 -13 64.1 67.9% 0.80
Danmark Alexander 'br0' Bro 29 - 40 -11 60.4 62.3% 0.75
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 21 - 48 -27 48.7 49.1% 0.47
G2 K - D +/- ADR KAST Rating 2.1
Guatemala Mario 'malbsMd' Samayoa 53 - 26 +27 100.0 84.9% 1.65
Nikola 'NiKo' Kovač 49 - 29 +20 101.8 88.7% 1.56
Ilya 'm0NESY' Osipov 46 - 27 +19 84.7 83.0% 1.50
Nemanja 'huNter-' Kovač 37 - 26 +11 68.9 83.0% 1.19
Janusz 'Snax' Pogorzelski 25 - 40 -15 63.2 67.9% 0.87
#1(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:06
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Øv
#2(Med 3 svar)
12. august 2024 kl. 22:06
Thuumes
Kæft nogle bots 😂
#3(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:08
Bingofar
Kunne du ikke tilbyde din hjælp? Du lyder meget bedre end dem…
#15(Med 1 svar)
12. august 2024 kl. 22:18
Hunt
Alligevel en overraskende kommentar fra dine side
#36(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 23:18
Thuumes
Yeeah måske. Forskellen er at jeg ingen forventninger havde til de gamle Astralis lineups.

Man har 3 spillere som var top 20 i 2023. Samt en af 'verdens' største talenter. Og en dygtig spiller i bro. Alligevel ligner det nogle runder, et mixhold på Faceit. Som ikke aner hvad fanden der sker. Astralis er det nemmeste hold, at læse af alle top 20 hold. De kampe de vinder, vinder de på livs, fra stjernerne. De er i top 10 pt. Men alligevel meeeeeeet langt væk fra top 5.. tror desværre ikke der findes en opskrift her?
#4(Med 2 svar)
12. august 2024 kl. 22:18
kagemandtoga
Jeg orker sku ikke mere drenge, 13-1 på deres eget map pick, laver så et flot comeback på Mirage af alle maps, men så skider de i sengen igen på deres historiske ''bedste map'' når deres selvtillid burde være i top, efter at have vundet mirage. Det bliver aldrig bedre, ud anset hvad Astralis gør, det har snart været 5 år i helvede, hvor man kun ser glint af potentiale før det hele falder fra hinanden igen, det ikke så meget de taber til G2 tror jeg 95% her inde forventede, men det er måden de taber. Jeg orker ikke mere, jeg går sku ud og røre noget gras.
#5(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:10
olsen225
hvad er græs?
#16(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:18
bimse
genialt skrevet - har det på akkurat samme måde. ud og røre græs.
#6(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:10
ThomasTog
Fandme en skuffende performance...
#7(Med 5 svar)
12. august 2024 kl. 22:13
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Alt positivt jeg har sagt om det her Astralis hold, tror jeg ligeså stille godt jeg kan begynde at trække tilbage. Det ser næsten endnu dårligere ud end under BlameF.
Hvis astralis nogensinde skal tilbage på tronen, så skal det være med et internationalt roster.
Sidste mulighed for at kunne få et nogenlunde dansk hold, må enten være at de henter Cadian eller Hooxi og ja det er vel nærmest lige meget hvem de smider på porten, så længe vedkommende de henter måske kan få styr på bare nogle enkelte maps, så man ikke behøver at kaste terningen og picke det map den ender på, fordi man alligevel er lige skrald på alle maps.
Staehr ligger en samlet 5-28 score på dust2 og ancient.
#17(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:19
Hunt
Det er vel bare et spørgsmål om en rigtig igl og med så gode spillere omkring sig kan det ikke gå helt galt.
#47(Med 3 svar)
13. august 2024 kl. 07:26
Danovitsj
Hold nu kæft med at det skal være internationalt. Der er sgu rigeligt med danske spillere til at lave et tophold. De skal dog stoppe med eksperimenterne på igl-rollen. Det bliver nok svært at få Karrigan, men Hooxie burde ikke være er problem. Så må vi bare håbe at Device kan holde motivationen, for der er desværre ikke andre danske awp-spillere på et bare nogenlunde niveau.
#57(Med 2 svar)
13. august 2024 kl. 16:20
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
De kan selvfølgelig også bare forsætte med at rende rundt i top10 og blive slået af alle holdene over dem
#58(Med 1 svar)
13. august 2024 kl. 19:29
Danovitsj
Eller de kunne ordentlig dansk igl
#59(Med 0 svar)
13. august 2024 kl. 22:17
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hvem skulle de hente? Hooxi, ja han er en bedre igl, men lad os være ærlige, han gør dem ikke til et længder bedre hold. Astralis er dødsdømt
#8(Med 2 svar)
12. august 2024 kl. 22:15
mesterslagter
Kan være device snart skal opgive igl rollen, ny coach ind (prøv med HUNDEN igen :D), enten bro og staehr på bænken, hvis ikke begge. Magisk tilbage og calle evt. ellers skulle man have overtalt shuush inden han forlængede i heroic. Hvilke muligheder gør sig ellers til, fordi snoren bliver vel ikke ved med at være lige lang for både Astralis og Falcons
#10(Med 1 svar)
12. august 2024 kl. 22:14
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Stavn og Jabbi fungere heller ikke på det hold. Bro er nærmest det eneste lyspunkt hos Astralis, han spiller alle de dårlige roller og er nærmest den mest stabile stadigvæk
#18(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:19
kagemandtoga
ja det fandme sørgeligt.
#9(Med 4 svar)
12. august 2024 kl. 22:14
Ph1ll1p
Uden at være djævlen, men er det virkelig slemt at tabe til NaVi og g2?
Ja det kunne være kønnere, men det vel ikke verdens undergang.

Er enig i vi snart skal se noget fremgang, men jeg tror ikke en udskiftning er vejen fremæ.
Vi danskere er meget hurtigte til at være fans for derefter at hade dem.
Det skifter nærmest fra dag til dag
#12(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:15
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det er i sig selv vel ikke slemt at tabe til G2 og NAVI, men nok nærmere måden, det sker på. De blev - ærlig talt - klasket i begge kampe, og så forventer man som dansker nok bare mere.
#13(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:16
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er ikke slemt at tabe til g2 og navi, men det er slemt at blive fuldstændig kørt over af dem, når man ligger og ruller rundt med det line up som de gør, men for mig at se falder det hele tilbage på deres manglede IGL
#21(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:21
Hunt
Det er gode hold de taber til ja, men omvendt står med også med et hold med device, stavn og jabbi, som er så langt fra toppen stadig. Det er trods alt ikke 3 nye unge talenter der skal tilpasse sig i tier 1
#35(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:59
Spuudy
Det ved at være noget tid siden at de har vundet over et top 10 hold, så ja det er står slemt til.
#11(Med 3 svar)
12. august 2024 kl. 22:15
Spække
Klassisk for dette Astralis,. Når de ender på tredje og afgørende map, så spiller de som en pose nødder. Flot comeback på Mirage, men helt til rotterne, at de ikke kan præstere bedre på Dust2 og især Ancient.
Er jeg den eneste, der synes formatet her i Cologne er næsten ligeså utåleligt som i Blast? To nederlag fra start, og så er man ude. Det giver jeg sgu ikke meget for.
#23(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:26
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Hvor mange kampe skal man tabe, før man ryger ud af en turnering?
#39(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 23:39
_Jeppe_
Maks antal kampe i gruppespillet er 4...

At tabe 2 af de 4 er vel fair at ryge ud på???
#48(Med 0 svar)
13. august 2024 kl. 07:37
Danovitsj
Du har fuldstændig ret. På tredje map plejer de at falde igennem. Især på de sidste runder virker det til at de giver op.
#14(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:17
fredl
Tja, i det mindste tabte de ikke til 9z……(eller 9Pandas) Ikke godkendt. Fair at tabe men de bliver rullet.
#19(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:19
cellar32k
Av, desværre forventet. Sjældent set et hold der bliver så wrecked af flashes, tyder på det er for nemt at læse.
#20(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:20
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Av og kæmpe øv vi ikke får dem i arenaen :(
#22(Med 16 svar)
12. august 2024 kl. 22:23
Hunt
Gid der var en eller flere danske igls uden hold pt... (hooxi, cadian, birdromsky, patti ellers kan en som iceberg vil næppe være særlig dyr)

Er lidt ligegmad med hvilken de henter, bare de henter en igl snart..
#27(Med 6 svar)
12. august 2024 kl. 22:36
JustaRadom0ldDude
Slap lige af… det er sgu en super useriøs liste af navne
#29(Med 5 svar)
12. august 2024 kl. 22:40
Hunt
Det er allesammen bedre igls end device. Der er majorfinale, en del major playoff, cologne/Katowice sejre, blast sejre, erfaring, upcumming igls på den liste.. hvad mere forventer du?

Snappi/Karrigan er nok for dyre at købe, hvilke andre danske igls tænker du vi kan finde? Vil du have blamef tilbage? De har allerede forsøgt at hente gla1ve uden held..
#30(Med 4 svar)
12. august 2024 kl. 22:39
JustaRadom0ldDude
Du er helt fra skiven… ingen af dem er på hold fordi de stinker på T1 hold
#31(Med 1 svar)
12. august 2024 kl. 22:42
Hunt
Så du mener lige SAMTLIGE danske igls stinker?

Hvem skal astralis så bruge som igl?
#53(Med 0 svar)
13. august 2024 kl. 08:43
JustaRadom0ldDude
ok så nu er Karrigan og Snappi med på din liste... fint nok...Falcons og Faze har de slået - ikke blot en gang.

IGL/spiller diskussionen er så tåbelig. Hvorfor tabte Spirit... hvorfor fungerer VP ikke. Hvorfor virkede Cadian ikke...

Spiller for spiller er Astralis ikke bedre end G2 og så har de endnu ikke strukturen til at slå dem.
Navi var de oppe imod super dygtigt taktiskt hold. Der er de ikke - Kan kun håbe de kan blive det.
#33(Med 1 svar)
12. august 2024 kl. 22:51
kagemandtoga
Jeg ville nu gerne have set Hooxi på G2 med Malbs, i stedet for Nexa
#51(Med 0 svar)
13. august 2024 kl. 08:21
JustaRadom0ldDude
ja det kunne måske være interessant at se
#37(Med 1 svar)
12. august 2024 kl. 23:19
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
birdromsky, der ikke har spillet på hold siden Januar er fanme ikke et seriøst valg.
Iceberg og Patti er også useriøse.
#38(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 23:28
Hunt
Jeg siger ikke alle på den liste er ligegode mulighder, hooxi/cadian er da klart over en patti/birdfromsky. Men derfor er de stadig upgrades på igl fronten ift device..
#42(Med 6 svar)
13. august 2024 kl. 01:07
Dennis
Tror du Cadian ville være noget værd uden awpen?
#43(Med 5 svar)
13. august 2024 kl. 01:09
Hunt
Han ville nok rende rundt som hooxi eller snappi, men det er nok også fint hvis resten af holdet så virker.
#44(Med 4 svar)
13. august 2024 kl. 01:18
Dennis
Tvivler på det ville fungere med ham. Hvis de skal være et seriøst top3 hold har jeg svært ved at se dem gå med en IGL der mangler firepower. Havde sgu hellere set Glaive tilbage end dem du nævner...
#46(Med 3 svar)
13. august 2024 kl. 06:05
BEDST
Hold nu op , Glaive er direkte useriøst - han havde to særdeles gode år i slutningen af sidste årti, hvor Zonic holdte ham i hånden og har stort set ikke betrådt en scene sidenhen : )

Der er to IGLs som kan løfte Astralis, den ene er Karrigan som af naturlige årsager ikke vil gå 1 - 2 tiers ned for at samle Astralis op, mens Cadian vil kræve endnu en mellemlang omstilling der kræver et farvel til Jabbi og Stavn. Er de modige løber de med sidstnævnte eller en udenlandsk : )
#50(Med 2 svar)
13. august 2024 kl. 08:17
Dennis
Fuldstændig enig. De andre navne han nævner er også "direkte useriøse". Prøv at læs min kommentar igen, og se om du kan forstå meningen nu.

Få lige hovedet ud af røven... 1-2 tiers ned? FaZe er da sjovt nok et af de hold hvor 3-4 af Astralis' spillere er direkte sammenlignelige med FaZe. Hvis Astralis havde en solid IGL som Karrigan, kunne jeg bestemt godt se Staehr, stavn og jabbi løfte deres niveau.

Og for at gøre din kommentar om muligt dummere endnu, så skal de skifte to af DK's absolutte bedste og også to af verdens bedste spillere ud i stavn og jabbi, for at få en middelmådig IGL ind? Man får da helt lyst til at banke panden hårdt ned i bordet, når man læser din kommentar.
#56(Med 1 svar)
13. august 2024 kl. 15:00
BEDST
Det er godt nok en fordummende fremstilling - ingen af de to, har jo haft evnerne til at videreføre deres talent, eller mangel på samme, i de rammer de opererer i nu. Jeg er med på at de kunne lukrere kortvarigt på et manglende read på Device, men de er jo ikke i nærheden af at være 'to af verdens bedste spillere' i Astralis - det er jo bare sindssygt at skrive, særligt hvis du oprigtigt mener det uden at være fuld.

De mangler noget hjerne på Astralis, og lige nu er det totalt risikofrit at skifte Stavn og Jabbi ud med fx Cadian, da det her projekt af åbenlyse årsager ikke er bæredygtigt.
#60(Med 0 svar)
14. august 2024 kl. 10:47
Dennis
Når du bruger ord som fordummende, så er det virkelig komisk at du samtidig har hukommelse som en guldfisk. Jeg tænker at du skal prøve at slå ord op i en ordbog før du bruger dem. Det er så trættende at høre på dit usaglige og subjektive ævl.

Jeg tror enhver CS coach, analyst, scout osv, ville rangere jabbi og stavn blandt nogle af verdens bedste spillere. Staehr lidt lavere, og Device nok lidt længere nede blandt bedste awpere end tidligere, men med en vild ballast i form af en erfaring ingen kommer i nærheden af. Med en IGL som Karrigan, eller kombinationen af zonic og 2018 Glaive ville de ryge direkte ind som fast top 3 hold.

Cadian er helt sikkert en dygtig IGL, men en stor del af hans "succes" skal helt sikkert tildeles de fantastiske 4 spillere han havde i lang tid. Plus stabiliteten i at have samme lineup i længere tid. Hvis han havde haft devices evner som spiller + sine egne IGL egenskaber, så er jeg sikker på at Heroic havde været voldsomt dominerende.

Du kan ikke engang fuldføre din egen logik og komme med et seriøst forslag til hvem der så også skulle ind som spiller sammen med Cadian, og erstatte den anden af dem...
#24(Med 2 svar)
12. august 2024 kl. 22:28
bar
Hvorfor fungerer Stavn og Jabbi ikke på det her hold? Jeg synes de halter aimmæssigt og de træffer ofte forkerte beslutninger midround. Det her hold kan ikke fungere, hvis dine to stjerner ikke leverer nogenlunde stabilt. Jabbi er HELT off på Dust2. Stavn er HELT off på Ancient. Virkelig lavt bundniveau.
#25(Med 1 svar)
12. august 2024 kl. 22:33
Hunt
Uden at skulle påstå jeg sidder med alle svar, så tænker jeg en igl der har en klar plan og kan holde styr på runderne ville gøre en stor forskel. Tror faktisk de 2 ville kunne vinde flere tier 1 events og nok også nå en majorfinale under de rammer :p
#55(Med 0 svar)
13. august 2024 kl. 12:44
Kristja
Så det du siger er, at de skal have en der sidder og micromanager dem? Lidt som cadiaN tydeligt må have gjort, for de fungere bestemt ikke uden deres støtte hjul. Måske en igl som AleksiB ville være passende for de to unge gutter så.

Jeg synes det er for nemt at sige "det hele falder på ens igl" jeg synes det var for nemt at give blameF skyldes, og det samme synes jeg er med device, omend jeg ikke synes hverken den ene eller den anden skal være igl... Men man kan simpelthen ikke bearbejde IGLs for, at spillerne ikke kan tænke lidt selv, eller skyde fra sig :D
#26(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:34
JustaRadom0ldDude
Jeg vil sige at det fra starten så ud til at blive svært i denne gruppe… men at det skulle ske på denne måde er skuffende. Lyspunktet var Br0 og det skal han bare ikke være i sine roller.
Jeg kunne også gætte at der tænkes i alle mulige tiltag herunder også udskiftninger, hvis de har råd til det…
#28(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:37
Kristja
Kigger man på spillerene på begge hold, og tager dem 1 til 1 på den individuelle front, så er det sgu ikke så underligt, at de bliver rullet fuldstændig.
G2 har efterhånden så meget firepower man kan få 🔥

Der er lang vej endnu for dette Astralis hold, det er ret tydeligt, når det kommer til de bedre hold.
#32(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:46
zyppp
Vinder af Dust2 Fight Club
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
+birdfromsky
#34(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 22:52
flotspillet
Vildt nok at Saw vinder over G2, men Astralis bliver rullet. Savner North
#40(Med 0 svar)
12. august 2024 kl. 23:54
exigo
Folk er skuffet over at man taber til et g2 med alt det firepower på et hold, og hvor 99% af folk når tænkte g2 havde den, og til verdens nummer 1 i Navi..
Er folk helt blæst eller hva fuck 🤣
#41(Med 0 svar)
13. august 2024 kl. 00:18
diMitri-_-
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Bring back Duppe Magisk og Zonic... the only thing that can save this team
#45(Med 0 svar)
13. august 2024 kl. 01:56
JakobHelms
1) Puha, det tyder altså ikke godt for Staehr at levere 1-14, 3-14 på to afgørende maps. Han var spillet fuldkommen af serveren og står vel klart og tydeligt som svageste led på lineuppet pt., og med resultater som det her må man vel tænke, at ambitionerne ikke er indfriede og at udskiftninger er en mulighed.

2) G2 ser fuldkommen vanvittigt gode ud pt. Det var ren afkapsling og Malbs har jo bare været en massiv tilføjelse til et i forvejen stacked mandskab, og samtidig skaber han god plads til NiKo, der så har fået en rigtig flot opblomstring. De ligner et hold der er klar til at vinde det her event, når de altså ikke kollapser allerede inden kampstart, som de gjorde mod SAW.

3) Grineren af Malbs lige at sige, at hans Ancient var for Swisher, haha.
#49(Med 0 svar)
13. august 2024 kl. 08:08
9600BAUD
Det er ingen skam at tabe til Navi og G2, når de rammer dagen. Astralis mistede deres bedste map Overpass og de er stadigvæk et hold der kan bygge på. Håber at de får trænet lidt Anubis fordi det virker som et map der kunne passe til dem på T siden i det mindste. Astralis map-pool er ikke dyb og håber at de kan få bygget mere på. Mange runder de smider pga smoke pushes eller 5vs4 eller 2vs1 som de taber.

G2 smadrede også Spirit. Når man vinder de afgørende runder, hvor begge hold risikerer fuld reset - så ser det efterfølgende overlegent ud.

Stavn har fx kun 2 kills og skal “bare” eksekvere og laver 93 dmg i en super vigtig runde 2vs1. Ligesom malbsMd pludselig rammer alt på Ancient. Staehr forsvinder også fuldstændigt på de to maps de taber og så bliver det svært. Astralis vinder vel 2 ud af de første 20 runder mod G2 og så bliver det især svært at bevare optimismen for de unge gutter.

Lidt vildt at se en dansker kalde Dev1ce for en bot, men det siger helt klart mere om vedkommende end om Dev1ce.

/Baudie
#52(Med 0 svar)
13. august 2024 kl. 08:22
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ikke kønt :( men ham malbsmd var virkelig også sindssyg på ancient.
#54(Med 0 svar)
13. august 2024 kl. 10:01
Bjelanden
De taber til 1 & 4 på verdens rank listen, hvor de selv ligger nummer 9. Jo besvares det var bestemt ikke en køn omgang. Og der er plads til mange optimeringer og forbedringer, men hvis man tror at det ændre det hele at få enten Hooxi eller cadian ind på holdet, så lever man på en fantasi planet i min optik.


G2 kom med vanvittigt momentum og ramte deres skud. Navi har 3 af verdens bedste riffel spiller pt. Selvfølgelig gør det ondt som fan at se der er så stor en niveau forskel, men det er stadig et Astralis hold der ser bedre ud, end de har gjort længe. Dog mangler jeg oprigtigt at se jabbi og stavn afgøre de store kampe. Synes alt alt for ofte, falder de totalt igennem og er på grænsen til ligrgyldige. Det skal der rettes op på.

Og jo bevares, stahers dd2 i går var forfærdelig at se på, men tror alle der har spillet +1000 kampe ved, at man sommetider bare har et map eller 2, hvor intet virker for en.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.